فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

خودروسازان مشکلات و نیازمندی های خود را به کمیسیون صنایع مجلس بگویند

در سال جهش تولید مجلس از داخلی سازی حمایت می کند

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان می توانند در راستای خودکفایی، مشکلات و نیازمندی های خود را به کمیسیون صنایع و معادن اطلاع دهند.

خودروسازان مشکلات و نیازمندی های خود را به کمیسیون صنایع مجلس بگویند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، فرهاد طهماسبی با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه های داخلی سازی در صنعت خودروی کشور، تصریح کرد: پایان وابستگی به خارج و شرکت های خارجی در صنعت خودرو کشور امری ضروری است و از این رو خودروسازان می بایست با اتکا به شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان داخلی که امکانات و دانش خوبی در جهت ساخت قطعات مورد نیاز صنعت خودرو دارند در جهت اهداف و برنامه های بلند مدت خود گام های استواری بردارند.

    وی افزود: مردم انتظار دارند که خودروهای ساخت داخل از کیفیت بالایی برخوردار باشند، لذا داخلی سازی باید به نحوی باشد که موجب افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان شود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن، تحریم ها را فرصتی در جهت خودکفایی دانست و گفت: تحریم ها در روند فعالیت همه صنایع کشور تاثیر گذار بوده است اما باید بتوانیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و از داشته های خودمان بهره برداری مناسب کنیم.

    وی افزود: خودروسازان با عملکرد خود اثبات کرده اند که در سخت ترین شرایط و بحران ها، قادر هستند بر مشکلات فائق آیند و با کمترین امکانات به راهی که در پیش گرفته اند ادامه دهند.

    نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزایش بومی سازی خودروهای ساخت داخل را ضروری دانست و گفت: افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت وظیفه خودروسازان است و در مقابل وظیفه مجلس شورای اسلامی ریل گذاری در جهت تسهیل مشکلات و کمک به حل بحران ها است.

    وی ادامه داد: خودروسازان می توانند در راستای خودکفایی و در قالب کارگروه های تخصصی مشکلات و نیازمندی های خود را  به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کنند تا بتوانیم در سال جهش تولید به کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت از این بخش از صنعت حمایت مناسب کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو