فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

امروز تمام سنوات رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پرداخت می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از پرداخت کامل سنوات و مزایای پایان خدمت رانندگان بازنشسته این شرکت خبر داد.

امروز تمام سنوات رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره گلایه‌مندی رانندگان اتوبوس بازنشسته به دلیل پرداخت نشدن سنوات و مزایای پایان خدمتشان، اظهار داشت: این رانندگان در سه روز پایانی سال گذشته بازنشسته شده‌اند که 70 درصد از مزایای پایان خدمت همه آنها پرداخت شده و 30 درصد از پرداخت مزایای آنها باقی مانده بود.

    وی افزود: با اقدامات انجام گرفته، امروز به صورت کامل سنوات و مزایای پرداخت نشده به حساب بازنشستگان اتوبوسرانی که قبل از سال جدید بازنشسته شده‌اند، واریز می‌شود.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان اتوبوس فعالیت آنها جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است و بر همین اساس این افراد با 20 سال خدمت بازنشسته می‌شوند ولی برای اینکه بیمه آنها دچار مشکل نشود، در انتهای 20 سال فعالیت آنها، 4 درصد حق بیمه باید توسط اتوبوسرانی برایشان پرداخت شود که خوشبختانه این اقدام به صورت کامل انجام گرفته است.

    ترفع در ادامه درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت: پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات شرکت واحد نیست و وزارت رفاه مسؤولیت این موضوع را بر عهده دارد که با بررسی فهرست ارسالی و احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام شده‌اند، پرداخت تسهیلات به آنها آغاز می‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه در شرایط موجود، پرداخت وام 2 میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یک‌باره مسافران بیکار شده‌اند، دوا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، دولت تدابیر و تمهیداتی اتخاذ و اجرا کند که این تسهیلات با فاصله زمانی کمتری به دست رانندگان برسد و علاوه بر آن، این حمایت استمرار و تداوم داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو