فونیکسریمکسبهتام

لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ادامه دارد

عصر خودرو- رییس کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارمندان تا یک سوم تا پایان مردادماه تمدید شد.

لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از  ایرنا، «حسین ذوالفقاری» روز چهارشنبه در حاشیه نشست کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران، مدیریت و کنترل هوشمند فاصله گذاری هوشمند در بیماری کرونا را از محورهای نشست امروز کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: در این نشست اعضا چند سامانه برای این موضوع معرفی کردند و در نهایت قرار شد در صورت تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، مرکز دیتابیس در نظر گرفته شود تا هم مدیریت و کنترل هوشمند بیماری کرونا را در این بستر تقویت کنیم و هم در کاهش این بیماری تاثیرگذار باشیم.

    معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ادامه داد: امروز همچنین مقرر شد نهادها و سازمان ها تا حداکثر یک ماه برنامه یک‌ساله خود را با در نظر گرفتن کاهش بیماری کرونا ارائه کنند که این برنامه‌ها پس از تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا در همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است.

    وی با بیان اینکه نهادها باید در برنامه پیشنهادی متولی سازمان متبوع برای پیگیری و اجرای برنامه‌ها را مشخص کنند، تصریح کرد: با توجه به گزارش جلسه، روند بیماری، اپیدمی و مرگ و میر در تهران در دو هفته گذشته روند کاهشی  داشته است به همین دلیل لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارکنان تا یک سوم تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

    معاون وزیر کشور با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 شهریور ماه امسال در 11 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، گفت:‌ ستاد ملی مقابله با کرونا با اصل برگزاری انتخابات موافقت کرد و در نهایت دستورالعمل چگونگی برگزاری انتخابات برای کاندیداها، ستاد تبلیغاتی و مجریان مشخص شد و کاندیداها، ستاد تبلیغاتی و مجریان باید ضوابط در نظر گرفته شده را رعایت کنند تا آسیبی به مردم نرسد.

    وی افزود: دستورالعمل حذف اثر انگشت در مرحله دوم  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست امروز کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و تصویب شد.

    ذوالفقاری با اشاره به آسیب‌های متوجه مسایل اجتماعی و صنوف در بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسوول ماموریت یافتند تا ظرف یک هفته به طور کامل این موضوع را بررسی و گزارش دقیقی از سطح جامعه، مشاغل و اصناف تهیه کنند که این گزارش برای ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال می‌شود.

    معاون وزیر کشور گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا اگر کارمندی پروتکل بهداشتی را رعایت نکند در چهار مرحله با او برخورد می‌شود که از تذکر تا سه ماه انفصال از خدمت برای او در نظر گرفته شده است. در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی هم صنف خاطی نخست تذکر دریافت میکند و درصورت تداوم این کار، واحد صنفی‌اش سه ماه پلمب می‌شود.

    ر ییس کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی پیشنهاد کرد اگر مردم و مراجعه کنندگان به نهادها و سازمان‌ها پروتکل بهداشت مانند ماسک زدن را رعایت نکنند، ارائه هر گونه خدمات به آنان ممنوع شود.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو