فونیکسریمکسبهتام

چرا خسارت اتوبوس حادثه دیده جاجرود را پرداخت نمی‌شود؟

عصر خودرو- حدود ۳ سال پیش بود که یک اتوبوس نزدیک به پلیس راه جاجرود به دره پرت شد، اما تاکنون خبری از پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه دانا نشده است.

چرا خسارت اتوبوس حادثه دیده جاجرود را پرداخت نمی‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران, 20 شهریور سال 96 بود که یک اتوبوس «ولوو» در جاده قدیم «جاجرود» در محور تهران- پردیس، 2 کیلومتر مانده به پلیس راه «جاجرود» به درون دره پرت شد.

    در این حادثه 37 نفر آسیب دیدند که از این تعداد 11 نفر در لحظه جان سپرده و 26 مسافر به بیمارستان منتقل شدند. این اتوبوس زیر نظر بیمه دانا بود.

    به گفته یکی از افراد آسیب دیده در این حادثه، ابتدای امسال رای قطعی دادگاه تجدید نظر صادر و به اجرای احکام ارسال شد؛ از این رو مقرر شد بیمه دانا هرچه سریع‌تر خسارت این پرونده را پرداخت کند. وی می‌گوید: به بیمه دانا شعبه گاندی تهران مراجعه کردیم، اما آن ها می گویند پرونده سنگین است و بودجه نداریم.

    حدود 3 سال از این حادثه می‌گذرد، اما تاکنون خبری از پرداخت خسارت توسط این شرکت بیمه‌ای نشده است.

    وقتی با روابط عمومی بیمه دانا  تماس گرفتم  جوابی دریافت نکردم .چندین بار با شعبه گاندی این بیمه  و رئیس این شعبه تماس گرفتم اما بازهم جوابی دریافت نکردم!

    یکی از افراد آسیب دیده در این حادثه می گوید:  بعد از مدت 3 سال به مدیریت این شعبه مراجعه کردم، اما در جواب به من می‌گویند ما بودجه نداریم!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط