فونیکسریمکسبهتام

جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد

عصر خودرو-خودرو تویوتا Aygo JBL Editionدارای سیستم صوتی به روز شده است و از نمای خارجی خاکستری و نارنجی برخوردار است.

جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴:۰۰
  • جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد
  • جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد
  • جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد
  • جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد

 

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا نسخه ویژه‌ای از اتومبیل شهری Aygo خود را به بازار عرضه کرده است که از اسپیکر‌های کابین ارتقا یافته و نمای خارجی خاکستری و نارنجی برخوردار است.

به گفته تویوتا، این آخرین تکرار Aygo که "JBL Edition" نامیده می‌شود، بر "برتری صدا" تمرکز دارد و از قدرتمندترین و پیچیده‌ترین سیستم صوتی موجود در Aygo برخوردار است.

این تنظیم جدید شامل دو تویتر 225 میلی متری با فرکانس بالا در بالای صفحه ابزار Aygo، دو بلندگوی 150 میلی متری تمام برد در پایین در‌ها و ساب ووفر 160 میلی متری است که در چرخ اضافی خودرو قرار دارد.

این سیستم که از طریق یک تقویت کننده هدایت می‌شود، در کل 600 وات قدرت صدا را ارائه می‌دهد. ادعا می‌شود که این امر بسته به سلیقه کاربر در موسیقی باعث ایجاد "احساس کنسرت زنده" می‌شود و باعث ایجاد "شور و نشاط در مکان راک یا فضای سالن کنسرت" می‌شود.

در قسمت بیرونی، Aygo JBL Edition یک نمای خارجی منحصر به فرد به رنگ خاکستری تیره با رنگ نارنجی برای سقف، ستون‌های جلو، آستانه‌های جانبی و دور پنجره مشبک پایین به دست می‌آورد. رنگ نارنجی به داخل کابین Aygo ادامه می‌یابد. دریچه‌های هوای جلو، روکش‌های درب، تعویض دنده، تقویت کننده صندلی‌های جلو و لبه فرش همگی به رنگ نارنجی هستند.

JBL Edition موتور 1.0 لیتری بنزینی متداول در بقیه محدوده Aygo را حفظ می‌کند. یک گیربکس پنج سرعته دستی به صورت استاندارد ارائه می‌شود، اما گیربکس دستی اتوماتیک X-Shift 700 پوند در بالای قیمت شروع JBL Edition با قیمت 14، 150 پوند است.

نسخه JBL اکنون برای سفارش در دسترس است، اگرچه تویوتا هنوز مشخص نکرده است که چه تعداد نسخه JBL قصد تولید دارد.

تویوتا یکی از معدود مارک‌هایی است که همچنان به کلاس خودرو‌های شهری پایبند است. در حالی که دیگر سازندگان خودرو مانند اسکودا از این بخش فاصله گرفته اند، اخیراً تویوتا تأیید کرده است که نسل بعدی Aygo در اروپا طراحی، توسعه و ساخته خواهد شد.

معاون اجرایی تویوتا اروپا مت هریسون گفت که Aygo فعلی یک معادله تجاری سودآور برای ماست.

در حال حاضر خریداران این خودرو از سه مشخصات x-play، x-trend و x-clusiv استفاده می‌کنند. مدل پایه به صورت استاندارد با تهویه مطبوع، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین معکوس و سیستم اطلاعات و سرگرمی هفت اینچی با رادیو DAB و اتصال بلوتوث ارائه می‌شود.

میان رده Aygo x-trend به رینگ‌های آلیاژی 15 اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، مه شکن‌های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه محافظ و برخی از برگه‌های تزئینی برای دامن‌های کناری خودرو، کلاه‌های آینه درب و سپر‌ها اضافه می‌کند. "Funroof" تویوتا همچنین به عنوان یک گزینه اضافی اختیاری در دسترس است، که تخته پایه Aygo را برای یک سقف بوم الکتریکی تعویض می‌کند.

مدل x-clusiv با دامنه برتر تویوتا دارای مجموعه‌ای منحصر به فرد از چرخ‌های آلیاژی دو زبانه، روکش صندلی‌های چرمی و همچنین ورود و رفتن بدون کلید است. همچنین خریداران به صورت استاندارد از روکش رنگی دو رنگ با قطعات داخلی داخلی رنگ بدنه استفاده می‌کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو