فونیکسریمکسبهتام

بحران اقتصادی منطقه یورو به خودروسازان ترک رسید

عصرخودرو : مدیرعامل یک شرکت خودروسازی از احتمال قطع همکاری این شرکت با شریک ترک خود به دلیل مشکلات ناشی از بحران اقتصادی منطقه یورو خبر داد.

بحران اقتصادی منطقه یورو به خودروسازان ترک رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶:۵۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مسعود هراتی فر اظهار کرد: در چند ماه اخیر به دلیل بحران اقتصادی منطقه یورو، فعالیت شرکت BMC ترکیه با مشکلاتی مواجه شده است.


    وی با بیان اینکه به دنبال این بحران ارسال قطعات سی.کی.دی از این شرکت به ایران با نوسان و وقفه صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل به دنبال همکاری با شریک تجاری جدیدی برای ایجاد ثبات در روند تولید محصولات هستیم.


    هراتی فر ادامه داد: در این زمینه با دو شرکت چینی مذاکرات جدی صورت گرفته است تا در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک (پایین تر از هشت تن) و بالای 26 تن با آن ها همکاری کنیم.


    وی افزود: البته امیدواریم مشکل شرکت BMC ترکیه حل شود تا بتوانیم به همکاری با آن ها نیز ادامه دهیم؛ با این حال ارتباط با شرکای جدید در کنار BMC و راه اندازی خطوط جدید تولید محصولات قطعی خواهد بود.


    مدیرعامل شرکت خودرو کویر تصریح کرد: امیدواریم ظرف سه ماه آینده با دو خودروساز چینی به توافق رسیده و تولید محصولات آنها در ایران آغاز شود.

    کرمان موتوراکستریم