فونیکسریمکسبهتام

قابل توجه مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو :

قطعات اصلی خودرو را از فروشگاه های مجازایساکو تهیه کنید

عصر خودرو- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد، تنها مراکز معتبر و مورد تایید این شرکت برای ارائه قطعات اصلی و استاندارد، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز این مجموعه است.

قطعات اصلی خودرو را از فروشگاه های مجازایساکو تهیه کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، این شرکت به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکیدکرده است که برای اطمینان از اصل بودن قطعات و قیمت مصوب آن، لوازم یدکی مورد نیاز خودرو خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز این مجموعه تهیه کنند.
    معاون بازاریابی و فروش ایساکو به هموطنان توصیه کرد: با توجه به وجود قطعات غیراصل، بی‌کیفیت و غیراستاندارد در بازار لوازم یدکی، برای اطمینان از اصالت کالا و همچنین دریافت خدمات با کیفیت به مراکز مورد تایید و مجاز این شرکت مراجعه کنند.
    شهرام غلامی در این خصوص گفت: مشتریان برای اطمینان در خصوص اصالت قطعه می‌توانند بارکد درج شده بر روی جعبه محصول را به شماره سامانه پیامکی این مجموعه به شماره 300031 ارسال و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو QR مربوطه را اسکن کنند و پس از دریافت تایید، با خاطری آسوده از آن استفاده کنند. 
    وی همچنین گفت: شرکت ایساکو در تازه‌ترین اقدام خود به منظور آسایش مشتریان، تصویر قطعات پر مصرف را از طریق سامانه اصالت کالا در لینکی که برای مشتریان پیامک می‌شود، ارسال و از این طریق به هموطنان کمک می‌کند تا با مقایسه تصویر دریافتی و محصول داخل جعبه، گرفتار خرید قطعات غیراصلی نشوند؛ پس از قطعات پرمصرف لیست تصویری سایر لوازم یدکی نیز به مرور تا پایان سال در اپلیکیشن ایساکو بارگذاری  خواهد شد.
    به گزارش روابط عمومی ایساکو ، غلامی در خصوص مرجع اعلام قیمت قطعات نیز گفت: اپلیکیشن ایساکو، جدیدترین قیمت‌های مصوب شرکت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
    گفتنی است، پایش و نظارت کیفی مستمر شبکه خدمات، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صمت و تیم‌های نظارتی گروه صنعتی ایران‌خودرو در ایام مختلف سال انجام می‌شود. نتایج این پایش‌ها به منظور شناسایی نقاط قابل بهبود و ارتقاء مستمر کیفی، در کمیته‌های فنی شرکت ایساکو مطرح و اقدامات اصلاحی مربوط به آن‌ها اجرا می‌شود.
    با این برنامه‌ها، شرکت ایساکو طی یک دهه اخیر در پایش‌‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیوسته بالاترین امتیاز را نسبت به سایر ارائه دهندگان خدمات پس از فروش خودرویی کشور کسب کرده و در این مدت، همواره نسبت به سال پیشین خود نیز رشد داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو