فونیکسریمکسبهتام

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه ‌داران سوخت کشور:

۷۵۰ نازل سوخت خراب است

کمبود قطعه جایگاه‌ها را به تعطیلی می‌کشاند

عصر خودرو- رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه ‌داران سوخت کشور با بیان اینکه بیش از ۷۵۰ نازل در کشور دچار خرابی و تعطیل شده‌اند، گفت: جایگاه‌ها بعلت ناقص بودن تاسیسات و یا قطعاتی که برای تعویض و یا تعمیر داده می‌شود، دچار مشکل هستند.

۷۵۰ نازل سوخت خراب است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، همایون صالحی درباره کمبود قطعه در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: اکنون جایگاه‌ها بعلت ناقص بودن تاسیسات و یا قطعاتی که برای تعویض و یا تعمیر داده می‌شود، دچار مشکل هستند، اغلب قطعات حتی بعد از تعمیر پس از مدت کوتاهی گاها چند ساعت دوباره خراب می‌شوند.

    وی افزود: واقعیت این است که امکانات و تجهیزات موجود نیست و اکثرا تعمیر شده و دست چندم هستند  و در جریان کار دچار مشکل شده و پس از مدت کوتاهی دوباره خراب می‌شوند.

    رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه ‌داران سوخت کشور در ادامه گفت: بنده از یک ماه قبل اعلام کرده بودم که حدود 500 نازل در خوزستان خرابی داشته و از مدار خارج شده‌اند، وعده داده شد که هرچه سریع‌تر در اولویت قرار گرفته و مسئله حل شود، اما به خاطر اینکه قطعات و تجهیزات کم، ناقص و اغلب کهنه و کارکرده هستند، اکنون نه تنها در خوزستان بلکه سراسر کشور با معضل جدی مواجهیم.

    وی تصریح کرد: اکثر قطعات وارداتی هستند اما مدت زیادی است که شرکتی پشتیبانی قطعات را تقبل کرده و قطعات خراب یک جایگاه را تعمیر می‌کند و به جایگاه بعدی که قطعه نیاز دارد تحویل می‌دهد. یعنی قطعه نو و فابریک بسیار کم است و در برخی موارد اصلا نداریم. شرایط به نحوی است که از قطعات تعمیر شده دوباره استفاده می‌کنند، بنابراین قطعات دوباره خراب می‌شوند.

    صالحی خاطرنشان کرد: قطعات قبلا از آلمان و مدت‌ها قبل از امریکا وارد می‌شد اما اکنون قطعات چینی هم در دسترس نیست. شناور امریکایی را قبلا تا 3میلیون و 800 هزار تومان خریداری می‌کردیم، امروز با نرخ اکنون 32 میلیون تومان باید خریداری شود.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون سامانه‌های کارت سوخت دچار فرسودگی شده‌اند، یادآور شد: نرم‌افزار سامانه امنیتی است و حتما باید از فیلتر امنیتی عبور کند که در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نهادهای امنیتی است. این سیستم بیش از 12 سال است که کار می‌کند و اکنون کهنه شده‌اند، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست که بروز رسانی نشود.

    رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور تاکید کرد: اکنون بیش از 750 نازل در کشور دچار خرابی و تعطیل شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو