فونیکسریمکسبهتام

در هفته جاری؛

تقاضای تحقیق و تفحص از «کیفیت و قیمت خودرو» در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود

عصر خودرو- کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری تقاضای عده‌ای از نمایندگان مبنی بر طرح تحقیق و تفحص از "کیفیت و قیمت خودرو" را بررسی می‌کند.

تقاضای تحقیق و تفحص از «کیفیت و قیمت خودرو» در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (30 شهریور ماه) خود، به بررسی گزارش روح‌اله ایزدخواه درباره طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک می‌پردازند. همچنین استماع گزارش کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی در حوزه فولاد دستورکار دیگر کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه خواهد بود.

    براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

    گفتنی است کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز سه‌شنبه(یکم مهر ماه) میزبان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص خواهد بود تا درخواست انجام تحقیق و تفحص‌های «کیفیت و قیمت خودرو» و «وضعیت مشکلات صنعت خودروسازی و تصمیمات چندگانه در نرخ گذاری‌ها و توزیع آن وعدم رعایت عدالت در این صنعت» در اجرای ماده 212 قانون آئین‌نامه داخلی مورد بررسی قرار گیرد.

    همچنین بررسی ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولید داخل با دعوت از سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی، ستاد تنظیم بازار دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن در روز سه‌شنبه خواهد بود.

    براساس این گزارش در جلسه روز سه‌شنبه(یکم مهر ماه) طرح جهش تولید دانش بنیان نیز بررسی می‌شود.

    همچنین کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه به بررسی گزارش رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد. بررسی نقش قاچاق کالا در حوزه تولید با دعوت از مسئولان مربوط، نیز دستور کار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در روز دوشنبه است.

    براساس این گزارش موضوعات مربوط به پتروشیمی و گمرک دستور کار کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در روز دوشنبه خواهد بود. همچنین بررسی نحوه قیمت‌گذاری و فروش محصولات فلزی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، دستور کار چهارشنبه کمیته معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو