فونیکسریمکسبهتام

ترخیص خودروها از ابتدای مهر توسط دفاتر پلیس+۱۰ پایتخت انجام می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور فاتب گفت :از اول مهرماه سال ۱۳۹۹ ترخیص خودروها از طریق دفاتر «پلیس+۱۰» امکان پذیر است و دیگر نیازی نیست مالکان به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

ترخیص خودروها از ابتدای مهر توسط دفاتر پلیس+۱۰ پایتخت انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، «سردار محمد حسین حمیدی» روز سه شنبه افزود: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توسط پلیس راهور توقیف شده برای تحویل خودوری خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز «پلیس +10» اقدام کنند.

    وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه، قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده به متصرف و یا مالک خودرو تحویل داده می‌شود که در این مرحله متصرف یا مالک باید با در دست داشتن مدارک شامل قبض سفید پارکینگ _ سند یا کارت _ صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت _ کارت شناسایی معتبر و گواهینامه راننده به یکی از دفاتر «پلیس + 10» مراجعه و اقدام به ثبت درخواست ترخیص کنند.

    سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر «پلیس +10» (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می‌شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید باشد پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌کند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اما اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله گردد.

    وی همچنین نقص و کسری مدارک را از مهمترین دلایل عودت مدارک ذکر کرد و گفت : حدود 85% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر «پلیس +10» اقدام می‌شود و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط