فونیکسریمکسبهتام

لوکس ترین خودرو دنیا چه ویژگی هایی دارد؟

عصر خودرو-خودرو لوکس بنتلی مدل Flying Spur با پیشرانه ۸ سرعته و ظاهری متفاوت معرفی شد.

لوکس ترین خودرو دنیا چه ویژگی هایی دارد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵:۰۰
  • لوکس ترین خودور دنیا چه ویژگی هایی دارد؟
  • لوکس ترین خودور دنیا چه ویژگی هایی دارد؟
  • لوکس ترین خودور دنیا چه ویژگی هایی دارد؟
  • لوکس ترین خودرو دنیا چه ویژگی هایی دارد؟
  • لوکس ترین خودور دنیا چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بنتلی محصول جدید خودرو را برای آن دسته از مشتریانی معرفی کرده که به‌دنبال حسی لوکس‌تر از آئودی A8 W12 بوده و حاضر هستند برای یک خودروی لوکس سدان هزینه‌های هنگفتی را تقبل کنند. بنتلی Flying 2021 Spur از جدیدترین محصولات بنتلی است.

Flying Spur از موتور V-12 توربوشارژ V-12 گرفته تا محفظه مجلل کابین  چوبی، ساخته شده است تا هم سرنشینان و هم راننده هیجان زده شوند. صندلی عقب Spur یک عقب نشینی آرام دارد. برای کسانی که قصد رانندگی تفریحی را دارند، این سدان اسپرت بنتلی ورزشی را ارائه می‌دهد که باعث افزایش هیجان می‌شود.

Flying Spur برای مدل سال 2020 دوباره طراحی شد، بنابراین 2021 فقط اصلاحات جزئی را به همراه دارد. در میان این تغییرات جزئی یک پیکربندی برای چهار صندلی  انجام شده که صندلی نیمکت عقب را با دو سطل و یک کنسول مرکزی ثابت جایگزین می‌کند که تمام طول کابین سدان را در بر دارد.

طراحی جدید فرمان امکان دسترسی بیشتر به ویژگی‌های کمک راننده خودرو را فراهم می‌کند. درز‌های تزئینی چوبی جدید برای پانل‌های درب عقب موجود است. فضای داخلی را هم اکنون می‌توانید با تزئینات فیبر کربن یا روکش فلزی ماشینکاری شده به نام Côtes de Genève سفارش دهید.

مشتریان بنتلی هنگام سفارش Flying Spur خود می‌توانند یکی از چندین تم مانند Cool Harmony، Storm Noir یا Alter Ego را انتخاب کنند. آرایه‌ای به ظاهر بی پایان از رنگ‌های بیرونی و یک ظاهر طراحی شده در برنامه سفارشی سازی بنتلی مولینر در انتظار شماست.

در طراحی داخلی نیز همین مورد وجود دارد که می‌تواند شامل چندین نوع مختلف چوب، چرم با رنگ‌های مختلف باشد. در حال حاضر، تمام Flying Spurs با یک پیشرانه هشت سرعته دو کلاچه اتوماتیک، چهار چرخ متحرک و یک موتور قدرتمند 626 اسب بخاری W-12 توئین توربوشارژ بنتلی ارائه می‌شوند که بعداً یک موتور V-8 با قدرت 542 اسب بخار به صف پیوست.

Flying Spur هرگز قدرت نمی‌خواهد. در واقع، می‌تواند چراغ‌های عقب خود را در یک مسابقه درگ به بسیاری از اتومبیل‌های درجه یک ورزشی نشان دهد. در مسیر تست، فقط در 3.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می‌رسد.

این خودرو صرفه جویی در مصرف سوخت  EPA را دارد که به نظر می‌رسد این سوخت برای یک وانت به جای یک سدان است.  نسخه V-8  آینده ممکن است کمی رتبه بندی بهتری داشته باشد. رقیب اصلی Flying Spur رولزرویس و مرسدس میباخ S560 است.

چرم مجلل، تزئینات چوبی اصل و طراحی فلزی، فضای داخلی Flying Spur را پوشانده است. در قسمت جلو یا عقب، فضای زیادی برای بزرگ شدن و لذت بردن از محیط مجلل برای بزرگسالان وجود دارد. طراحان داخلی بنتلی موفق به حفظ اولیه و نام تجاری مناسب برند شده اند و در عین حال از ویژگی‌های فن آوری مدرن استفاده کرده اند.

یک کنترل کننده صفحه نمایش لمسی از راه دور که در پشت کنسول مرکزی نصب شده است به سرنشینان صندلی عقب اجازه می‌دهد برخی موارد را بدون درخواست کمک از راننده تنظیم کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از آن برای باز و بستن سایه‌های پنجره، تنظیم وضعیت کابین و فعال کردن ماساژور‌های صندلی عقب استفاده کنید.

یک صفحه نمایش لمسی و سرگرمی  بزرگ 12.3 اینچی به زیبایی در میان تکه‌های بزرگ چوبی روی داشبورد Flying Spur قرار گرفته است. مسافران می‌توانند به نقطه اتصال Wi-Fi متصل شوند و کسانی که تلفن‌های هوشمند سازگار دارند از یکپارچه سازی Spur's Apple CarPlay لذت خواهند برد. بنتلی استاندارد استریو 10 بلندگو را ارائه می‌دهد. خریداران ممکن است به تنظیمات 16 بلندگوی Bang & Olufsen یا سیستم Naim 19 بلندگو با مشبک‌های روشنایی بلندگو ارتقا پیدا کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو