فونیکسریمکسبهتام

کادیلاک CT۴ ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس

عصر خودرو-خودرو کادیلاک CT ۴، ۲۰۲۱ داری ظاهری متفاوت است که از ۲ موتور چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌گیرد.

کادیلاک CT۴ ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲:۰۰
  • کادیلاک CT4 2021 با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس
  • کادیلاک CT4 2021 با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس
  • کادیلاک CT4 2021 با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس
  • کادیلاک CT4 2021 با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس
  • کادیلاک CT4 2021 با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کادیلاک CT4 2021 به عنوان تنها پیشنهاد آمریکایی در یک بخش تحت سلطه اروپا، چیز‌های زیادی برای اثبات دارد. خوشبختانه، سبک ظاهری آن با رفتار بازیگوشانه رانندگی آن مطابقت دارد و CT4 به عنوان یک Caddy سطح ابتدایی مطلوب عمل می‌کند که خواسته‌ها و نیاز‌های رانندگان علاقه‌مند را نادیده نمی‌گیرد.

در این خودرو دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ در دسترس است، یک موتور 2.0 لیتری 237 اسب بخاری به صورت استاندارد عرضه می‌شود، اما ما به شما یک میل 2.7 لیتری 309 اسب بخاری را پیشنهاد می‌دهیم. خریدارانی که به دنبال عملکرد حتی بیشتر هستند باید از CT4-V Blackwing که برای سال 2021 عرضه می‌شود چشم پوشی کنند. متأسفانه برای کادیلاک، کابین تا حدودی با هدف اتومبیل‌های جمع و جور لوکس مانند BMW سری 2 گرن کوپه و مرسدس بنز کلاس A، کاملا مطابقت ندارد.

CT4 با چند نسخه ارتقا یافته به دومین سال حضور خود در بازار می‌رسد، یعنی یک صفحه نمایش دیجیتال 12.0 اینچی تازه اختیاری و یک بسته موجود Diamond Sky Edition؛ مورد دوم یک کیت پایین بدنه، ترمز‌های برمبو، چرخ‌های مخصوص مدل، کنسول مرکزی اصلاح شده آلومینیوم و روکش چرمی دو رنگ را در کنار موارد دیگر اضافه می‌کند.

کادیلاک همچنین ویژگی‌های کمک راننده را که قبلاً اختیاری بوده اند، مانند ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده، استاندارد ساخته و حالت رانندگی نیمه مستقل Super Cruise را به عنوان گزینه اضافه کرده است.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد
خریداران می‌توانند از بین دو موتور چهار سیلندر توربو یکی را انتخاب کنند، یک پیشرانه 2.0 لیتری 237 اسب بخاری از مدل‌های لوکس و میان رده لوکس و اسپورت پایه برخوردار است، در حالی که یک موتور 2.7 لیتری در Premium Luxury اختیاری و در CT4-V استاندارد است. در اولی 309 اسب بخار و در دومی 325 اسب قدرت دارد.

موتور کوچکتر از دو موتور با هشت سرعت اتوماتیک جفت می‌شود در حالی که چهار موتور بزرگتر دارای 10 سرعت است. چرخ دنده عقب چیدمان استاندارد و در این بخش نادر است. رقبایی مانند آئودی A3، BMW سری 2 گرن کوپه و مرسدس کلاس A همگی بر اساس شاسی محرک جلو ساخته شده اند.

CT4 در تمام مدل‌ها سیستم محرک چهار چرخ را به عنوان گزینه ارائه می‌دهد. CT4-V خودرویی ورزشی، مشتاقانه و سریع است، هرچند که اصلاح بیشتر از جعبه دنده 10 سرعته را ترجیح می‌دهیم. سیستم تعلیق Caddy حتی در این لباس ورزشی، بدون تنبیه سرنشینان از پس چاله‌ها برمی آید و هندلینگ تند و با ارزشی را ارائه می‌دهد که هر علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند قدر آن را بدانند.

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی
هر دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ CT4، صرفه جویی مناسبی در مصرف سوخت دارند. موتور قدرتمندتر 2.7 لیتری از کارآیی کمتری برخوردار است، اما نه چندان زیاد؛ رقبای اصلی CT4 ، آئودی A3، ب ام و سری 2 گرن کوپه و مرسدس بنز کلاس A، همه دارای امتیازات مشابه مصرف سوخت هستند.

در داخل CT4، کادیلاک عاقلانه به یک تنظیم کنترل کاربر پسندتر در مقابل رابط کاربری حساس به لمس که در ATS وجود دارد، تغییر کرده است. اگرچه در ابتدا طراحی داخلی و کیفیت مواد جذاب به نظر می‌رسند، اما در نهایت قابل توجه نیستند. فضای کابین مخصوصاً در صندلی‌های عقب برای بزرگسالان تنگ است، اما کادیلاک چندین ویژگی لوکس را حتی در تریم پایه نیز استاندارد می‌کند، از جمله صندلی‌های جلوی قابل تنظیم 12 طرفه و کنترل آب و هوا به صورت دو منطقه ای؛ بالا رفتن از محدوده ویژگی‌های مطلوبتری مانند روکش چرمی، شیفت تعویض دستگیره منیزیم، روشنایی محیط داخلی و تنظیمات حافظه صندلی راننده و آینه‌های خارجی را فراهم می‌کند.

همه CT4‌ها با یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی 8.0 اینچی با جدیدترین نرم افزار CUE ارائه می‌شوند. رابط‌های Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد ارائه می‌شوند، همچنین یک نقطه اتصال Wi-Fi روی آن نیز ارائه می‌شود. کادیلاک ناوبری را در همه مدل‌ها ارائه می‌دهد. همراه با یک پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم و یک سیستم استریو 14 بلندگو Bose که جایگزین چینش استاندارد هشت بلندگو خودرو می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو