فونیکسریمکسبهتام

جنرال موتورز قصد سرمایه‌گذاری جهت توسعه تولید خودروهای برقی را دارد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی جنرال موتورز قصد دارد ساخت خودروی شاسی بلند برقی کادیلاک لیریک را در کارخانه خود در اسپرینگ هیل تنسی آغاز کند. انتظار می رود این خط تولید در اواخر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود.

جنرال موتورز قصد سرمایه‌گذاری جهت توسعه تولید خودروهای برقی را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، انتظار می رود شرکت خودروسازی جنرال موتورز در روز سه‌شنبه سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه خود جهت توسعه تولید خودروی برقی در یک کارخانه در اسپرینگ هیل ایالت تنسی آمریکا و احتمالا سایر مناطق را اعلام کند.

    طبق گزارش رسانه محلی دیترویت نیوز، این خودروساز قصد دارد ساخت خودروی شاسی بلند برقی کادیلاک لیریک را در کارخانه خود در اسپرینگ هیل تنسی آغاز کند. انتظار می رود این خط تولید در اواخر 2022 راه‌اندازی شود.

    جنرال موتورز احتمالاً تولید این خودروها را به کارخانه‌های دیگر هم گسترش می‌دهد که باعث سرمایه‌گذاری‌های جدید در سایر مناطق خواهد شد. انتظار می‌رود تولید برخی خودروهای برقی در کارخانه این شرکت در مکزیک هم آغاز شود.

    طرح‌های این خودروسازی برای سرمایه‌گذاری در کارخانه‌های آمریکا دو هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شده است. دونالد ترامپ و جو بایدن برای کسب حمایت کارگران خودروسازی تلاش می‌کنند.

    مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز طرح های خود برای سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری در خودروهای برقی جدید و فناوری باتری خودروهای برقی را تا 2025 مشخص کرده است.

    این خودروسازی قصد دارد 2.5 میلیارد دلار برای تغییر ساختار کارخانه دیترویت-همترامک جهت ساخت وانت‌بارهای برقی، تاکسی‌های اتوماتیک و سایر خودروها هزینه کند.

    جنرال موتورز در حال حاضر شورلت بولت برقی خود را در یک کارخانه بزرگ در شمال دیترویت می‌سازد.

    این شرکت در همین حین برای تامین هزینه برنامه‌های خودروی برقی خود  برای ساخت وانت بارهای بنزین سوز و خودروهای شاسی بلند سرمایه‌گذاری می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو