فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

تحویل ۵۰۰ دستگاه خودرو به راهور ناجا

کاهش ١۶.٢ درصدی تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی

رییس پلیس راهور ناجا از کاهش ١۶.٢ درصدی تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی خبر داد.

تحویل ۵۰۰ دستگاه خودرو به راهور ناجا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در مراسم افتتاحیه مرحله چهارم ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: امروز افتخار داریم تا چهارمین مرحله رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی با مشارکت سازمان ها و نهاد ها و پلیس راهور در راستای کاهش آمار تصادفات را برگزار کنیم.

    وی ادامه داد: از ابتدای سال 98 توانستیم که در سه مرحله قبل از این رزمایش ها بیش از 680 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و در این مرحله نیز 5۰۰ دستگاه خودرو و 100 دستگاه موتور سیکلت سنگین را به جهت توسعه و نوسازی اختصاص دهیم‌.

    رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بیش از 2400 دستگاه آماده سازی، تحویل و به کار گرفته شده است و 400 واحد گشت افزایش داشته که موجب افزایش توان عملیاتی پلیس راهور بوده است.

    سردار هادیانفر گفت: پس از دو سال افزایش تصادفات، در سال 98 توفیق داشتیم که 236 نفر جان باخته و  20 هزار و 132 نفر مجروح کمتر در تصادفات داشته باشیم.

    رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس شاخص های بین المللی سازمان بهداشت جهانی 3.3 دهم کاهش در 100 هزار جمعیت و 5.8 درصد کاهش در 10 هزار وسیله نقلیه داشتیم. به لطف الهی با تدابیر امسال شاهد 16.2 درصد کاهش جانباختگان و هزار و 795 نفر کمتر جان خود را نسبت به مدت مشابه از دست دادند و 44 هزار نفر کمتر مجروح شدند.

    وی ادامه داد: اثر بخشی توسعه و این تقویت در بخش های مختلف، عمر مفید وسایل نقلیه پلیس را از 10 سال به 5 سال کاهش یافته و استقرار گشت های ما از 45 کیلومتر به 30 کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه این توان افزایی 22 درصد بر توان پلیس افزوده است، افزود: همچنین 10 درصد تصادفات ما را کاهش داده و سه دقیقه زمان رسیدگی به تصادفات در شهر را نیز کاهش داده است.

    سردار هادیانفر با اشاره به برنامه هوشمند سازی پلیس گفت: این موضوع با جدیت تمام در دستور کار است  امروز بیش از 5 هزار و 900 نفر از سربازان؛ با دست افزار سپهر اعمال قانون می کنند و به مرور زمان قبض جریمه دارد حذف می شود.

    رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه 4 هزار و 877 دستگاه خودرو مجهز به GPS هستند، گفت: از سال جاری ارتباط با 44 میلیون دارنده گواهینامه و 36 میلیون مالک وسیله به وسیله پیامک عملیاتی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو