فونیکسریمکسبهتام

فورد ون های تمام الکتریکی می سازد

عصر خودرو- شرکت فورد در نظر دارد بازار تولید ون های تمام الکتریکی را در دستان خود بگیرد.

فورد ون های تمام الکتریکی می سازد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت فورد در نظر دارد یک روز از ماه نوامبر را به معرفی اتومبیل تمام الکتریکی خود اختصاص دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت بزرگ، خودروی مورد نظر یک ون برای حمل و نقل بار است که بخشی از برنامه الکترونیکی کردن اتومبیل‌های فورد را به خود اختصاص می‌دهد. این ون الکتریکی قرار است برای تمامی بازارهایی در دنیا که شرکت فورد در آن‌ها نقش دارد، عرضه شود و فروشی جهانی داشته باشد.

    این شرکت بیش از یک سال است که اطلاعاتی درباره تولید ون‌های الکتریکی را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. این مجموعه سال 2019 اظهار داشت که سعی دارد ون‌های مخصوص حمل‌ و نقل بار را تا سال 2021 وارد بازار اروپا کند. سپس مسئولان فورد اعلام کردند نسخه تمام الکتریکی این ون‌ها تا سال 2022 به دست بازار آمریکای شمالی می‌رسد. همان طور که مطرح شد تولید ون‌های تمام الکتریکی بخشی از برنامه الکتریک‌سازی فورد است. این مجموعه بیش از 11 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و در نظر دارد تا سال 2022 به درآمد برسد.

    تمرکز اصلی شرکت فورد برای سال 2022
    شرکت فورد به میزان زیادی روی سودآوری ون‌های تمام الکتریکی و Ford F150 تمرکز کرده است و باور دارد این اتومبیل‌ها آینده شرکت را تامین خواهند کرد. مدیرعامل شرکت فورد طی صحبت‌های خود در چهارشنبه اظهار داشت که این اتومبیل‌ها و وسایل حمل و نقل الکتریکی مخصوص کار ساخته شده‌اند و قرار است سرویس‌های با کیفیتی را به خریداران خود ارائه دهند.

    گفتنی است؛ گزارش عملکرد مالی شرکت فورد طی فصل گذشته با رشد قابل توجهی مواجه بوده و بسیاری از سهام‌داران را شگفت‌زده کرده است. این مجموعه از درآمد 37.5 میلیارد دلاری خود سود 2.4 میلیارد دلاری داشته و مقامات این شرکت باور دارند این رقم تا پایان سال 2020 افزایش پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو