فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت دانش بنیان عنوان کرد:

افزایش کارایی موتور محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت متالوژی پودر مشهد در گفت و گو با مردم سالاری آنلاین،از توسعه و تجهیز خطوط توپی گیربکس شش سرعته دراین شرکت خبرداد و گفت : ظرفیت تولید درسال اول ، ۲۵ هزار عدد از این قطعه است و درسال دوم قابل افزایش به ۲۰۰ هزار عدد خواهد رسید.

افزایش کارایی موتور محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مردم سالاری آنلاین، مدیرعامل شرکت متالوژی پودر مشهد از توسعه و تجهیز خطوط توپی گیربکس شش سرعته دراین شرکت خبرداد و گفت : ظرفیت تولید درسال اول ، 25 هزار عدد از این قطعه است و درسال دوم قابل افزایش به 200 هزار عدد خواهد رسید.

    عیلرضا عشقی ،استفاده از ظرفیت جوانان متخصص کشور یکی از نقاط قوت شرکت صنعتی نیرو محرکه به عنوان گیربکس ساز گروه صنعتی ایران خودرو است که سبب شده تا انگیزه مضاعفی برای تولید کنندگان داخلی کشور ایجاد شود و همین موضوع صرفه جویی ارزی قابل توجهی را به دنبال دارد.

    عشقی تصریح کرد : همین انگیزه سبب سرمایه گذاری برای توسعه خطوط تولید درشرکت متالوژی پودر مشهد شده است . این شرکت دانش فنی متالوژی پودر را در اختیار دارد و جزو معدود شرکت هایی است که توان تولید تمام قطعات فلزی ممکن به روش متالوژی پودر را دارد ، به طوری که 95 درصد از تولیدات این شرکت درقطعات خودرو به کارمی رود.

    وی با بیان این که آمادگی کاملی برای تامین و تولید توپی های مورد نیاز گیربکس شش سرعته نیرو محرکه وجود دارد ، آزمایشگاه های کنترل کیفیت شرکت متا لوژی پودر مشهد را به عنوان آزمایشگاه مرجع سازمان ملی استاندارد ایران دانست ، گفت : این قطعه براساس استاندارد های روز مورد درخواست و نیاز ایران خودرو تولید می شود.

    عشقی تاکید کرد : اقدامات صورت گرفته شرکت متالوژری پودرمشهد در سه سال گذشته به ویژه درتولید قطعات موتور های TU5  ، TU3 و EF7  نشان از کاهش وابستگی و استفاده از توان داخلی است . این شرکت با وجود تمام محدودیت ها ، بحران ها و تحریم های موجود ، آمادگی طراحی وتولید قطعاتی که با متالوژی پودری تولید می شود را داراست .

    عشقی به مشکلات موجود درحوزه قطعه سازی اشاره کرد و گفت : شرایط کنونی و کمبود نقدینگی می تواند بر اشتغال زایی ، تولید و خود کفایی تاثیر بگذارد و لازم است ، دولت حمایت های جدید از شرکت های دانش بنیان داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط