فونیکسریمکسبهتام

وزیر کشور:

بررسی ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱

عصر خودرو- وزیر کشور با اشاره به آغاز طرح غربالگری عمومی از فردا در استان کرمانشاه گفت: طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱ مورد بررسی قرار گرفت و به ستاد ملی کرونا برای تصمیم گیری نهایی ارائه شد.

بررسی ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: موضوع غربالگری عمومی که ظرف دو هفته گذشته به کمک وزارت بهداشت و بسیج تصمیم گیری های لازم برای آن انجام شده بود از فردا اجرایی خواهد شد و در این طرح محلات تقسیم بندی شده اند.

    وی افزود: دستگاه هایی همچون بسیج، شهرداری ها، هلال احمر، مساجد، فرمانداری ها و مردم محلات در موضوع غربالگری عمومی مشارکت خواهند داشت و این طرح از فردا در اولین استان یعنی کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

    وی ادامه داد: مقرر شده با اجرای این غربالگری میزان مبتلایان کاهش پیدا کند و همچنین میزان ورودی بیمارستان ها را کاهش دهیم. بی تردید تحقق این دو هدف مهم مستلزم اجرای غربالگری عمومی است. می توانیم این موضوع را در زمانبندی که وزارت بهداشت تعیین کرده انجام دهیم و امیدواریم همه مردم در آن همکاری داشته باشند. ضمن آنکه از همکاری های شهروندان تا به امروز نیز قدردانی می کنیم.

    وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه ظرف دو هفته گذشته میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به 46 درصد رسیده بود، گفت: در گزارشی که در جلسه امروز قرارگاه ارائه شد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به 70 درصد افزایش پیدا کرده است. از فردا شهرهای جدیدی که باید محدودیت ها در آنها اعمال شود قطعا اقدامات لازم را انجام خواهند داد و از ساعت 18 به بعد به جز مشاغلی که در سطح 1 قرار گرفته اند این محدودیت ها برای آنها اعمال خواهد شد.

    رحمانی فضلی در خصوص ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت 21 نیز گفت: این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابعاد مختلف آن بررسی شد و در نهایت به ستاد ملی ارائه شد که هر تصمیمی آنها بگیرند اجرایی خواهد شد.

    وی تاکید کرد: همه دستگاه های نظامی و انتظامی با ما همراهی خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم با این مشارکت بر موضوع کرونا ویروس غلبه کنیم. بی تردید شرایط موجود برای هیچ کس خوشایند نیست و باید تلاش کنیم با بهره گیری از تجربیات جهانی، ملی و همه دانش خود برای مقابله با این ویروس پای کار بیاییم.

    وی ادامه داد: از همه کادر درمان و کادر پزشکی تشکر می کنم. از رسانه ها نیز که جانانه به میدان آمده اند و می توانند بهتر هم در این مسیر به ما کمک کنند تشکر می کنم. استان ها، شهرستان ها، شهرها و بخشداری ها باید جلسات خود را در ستاد استانی پیگیری کنند و اجرای مصوبات را در دستور کار قرار دهند و به صورت روزانه به قرارگاه گزارش ارائه کنند. البته برخی گزارش ها به صورت هفتگی ارائه می شود.

    وزیر کشور تاکید کرد: کمیته های ستاد ملی در جهت حسن اجرای مصوبات باید گزارش های هفتگی را به قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ارسال کنند تا گزارش ها مورد بررسی قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو