فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

کاهش ۳۲ درصدی جانباختگان عابران پیاده در بزرگراه ها نسبت به سال گذشته

عصر خودرو- رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۶ ماهه امسال ۱۰۴ نفر از عابران در تصادفات جان خود را از دست دادند.

کاهش ۳۲ درصدی جانباختگان عابران پیاده در بزرگراه ها نسبت به سال گذشته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آخرین جزئیات جانباختگان عابران پیاده در بزرگراه ها،اظهار کرد:در 6 ماهه نخست امسال، 104 نفر از عابران در سوانح جاده ای و تصادفات جان خود را از دست دادند؛ با توجه به اینکه به نظر ما جانباختن یک نفر نیز زیاد است، ولی در مقایسه با مدت مشابه 32 درصد کاهش نسبت به سال قبل  فوتی داشتیم.

    رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:  بررسی‌های ما نشان می دهد  66 درصد  از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر به خطای انسانی مربوط می‌شود، عدم توجه به جلو توسط رانندگان نیز از دلایل تصادفات به شمار می رود،عابران پیاده باید از محل‌های مجاز برای عبور از عرض خیابان عبور کنند.

    سرهنگ زینی وند  یادآور شد: شهر تهران یک معبر پر ترافیک است و رانندگان به ترافیک عادت کردند و به طور معمولی با خلوت شدن معبر‌ها، ما شاهد افزایش سرعت رانندگان می‌شویم که سرعت بالا یک تهدید برای افزایش تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی است. توصیه ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که ضمانت ایمنی رانندگان وعابران  به شمار می رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط