فونیکسریمکسبهتام

آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی

عصر خودرو-در زمانی که رقابت در بازارهای جهانی به حداکثر رسیده است کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده زمینه ساز پیشرفت و توسعه شرکتها خواهد بود. استفاده از سیستم مدیریت کیفیت نه تنها سبب پیشرفت سازمان میشود بلکه می تواند جهت توسعه صنعت خودرو نیز بکار گرفته شود.

آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳:۰۰
  • آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی
  • آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کیفیت بالا و پاسخ به نیاز مشتری همواره از الویت های شرکت مدیران خودرو بوده است. سیستم مدیریت کیفیت بکار گرفته شده در شرکت مدیران خودرو امکان نظارت و ارزیابی بر روی کل پروسه تولید خودرو از ابتدا تا انتهای تولید را فراهم می آورد و در هر زمان امکان ارسال  بازخورد را مهیا می سازد و بر این اساس میزان خطا در پروسه به حداقل میرسد.

خودروهای خانواده آریز و وتیگو چندین بار جوایز معتبر کنترل کیفی را در ارزیابی های جهانی از آن خود نموده اند.همچنین در سال 2019 مجله JD POWERS   در یک تحقیق مرتبط اعلام نمود کیفیت محصولات آن شرکت در سطحی برابر با سایر برندهای جهانی قرار دارد.  تیگو 7، آریزو 6 و سایر محصولات به تعدادی از کشور ها در جهان ارسال می گردند و همخوانی محصولات با قوانین و مقررات کشورهای مقصد ضروری است. قوانینی همچون استاندردهای اتحادیه اروپا، استانداردهای آمریکای مرکزی و جنوبی، استانداردهای آمریکای لاتین و غیره. همخوانی محصولات با استانداردهای کشورهای مختلف نیازمند کسب گواهی نامه های مختلف است که این امر با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت محقق می گردد.
علاوه بر آن هر محصول  می بایست 30 تست مختلف را جهت نشان دادن کارایی خود پشت سر گذارد، 24 تست جاده ای که شامل 2 میلیون کیلومتر طی مسافت جاده ای است، تحمل دمای هوای مختلف، رطوبت محیطی، استانداردهای نور، گرد و غبار و غیره که منجر به حضور خودرو در عربستان سعودی جهت تست گرما تا سرمای سخت روسیه و تست کیفیت سوخت در برزیل خواهد شد. لازم به ذکر است تعداد خودروهایی که موفق به پشت سر گذاشتن این تست ها نمی شوند فقط 3 دستگاه در ماه است که در مقایسه با میانگین صنعت بسیار کم است.
پرداختن به کیفیت در 15 سال گذشته سبب ایجاد علاقه و اعتماد بین برند ام وی ام و450000 مشتری  گردیده است. در آینده شرکت مدیران خودرو توسعه کیفی را قدرتمندتر از قبل دنبال خواهد نمود تا خودروهایی با بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم عرضه نماید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو