فونیکسریمکسبهتام

آئودی آر۸ نسخه پنتر؛

خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس

عصر خودرو-حدودا ۲ ماه قبل آئودی از مدل جدید خودروی اسپرت آر۸ نمونه محور عقب در بازار آمریکا رونمایی کرد و اکنون با فاصله ای بسیار کوتاه خبر معرفی نسخه پنتر این خودرو منتشر شده که تولید آن فقط محدود به ۳۰ دستگاه خواهد بود.

خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تمامی پنترها در قسمت بدنه به رنگ سیاه شیشه ای هستند و قرمز به عنوان رنگ مکمل همراه پروژه شده است. بخش های کربنی روی بدنه نیز پای ثابت خودروهای اسپرت هستند که اینجا هم حضوری موفق دارند. زیباترین جلوه رنگ قرمز را باید در رینگ های 20 اینچی آلومینیومی مشاهده کرد که طراحی بسیار متفاوتی دارند.

کابین
در قسمت داخل کابین نیز ترکیب زیبایی از مشکی و قرمز به علاوه جزئیات فیبرکربن استفاده شده است. سیستم ناوبری ماهواره ای قابل کنترل با فرمان صوتی، وای فای هات اسپات 4جی ال تی ایی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نور پردازی داخلی هوشمند و سیستم صوتی بنگ اند اولافسن با 13 اسپیکر برجذابیت های فضای کابین آر8 پنتر ادیشن افزوده اند.

نکته جالب آنکه آر8 فاقد نمایشگر لمسی روی کنسول جلو است و تمامی تنظیمات در نشانگر دیجیتال آمپر این خودرو که مقابل راننده قرار دارد، قابل مشاهده است. این نشانگر دیجیتال در اندازه 12.3 اینچی انتخاب شده است.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ایربگ کامل، نوربالای تطبیقی، سنسور پارک جلو و عقب، ای بی اس، سیستم پایداری الکترونیکی، نمایشگر فشار باد لاستیک، دوربین عقب و ... قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در این نسخه تولید محدود، پیشررانه تغییری با نسخه استاندارد ندارد، بنابراین از همان تپنده 5.2 لیتری 10 سیلندر با 532 اسب بخار خروجی و گشناور 398 پوندفوت استفاده شده است. این خودرو طی 3.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با 323 کیلومتر برساعت است.

گفتنی است در نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آر8 مدل 2021 میزان خروجی 602 اسب بخار و گشتاور 413 پوندفوت است که پنتر فاقد این ویژگی است.

آر8 نسخه پنتر محور عقب در مقایسه با نسخه استاندارد محور عقب 40600 دلار گرانتر است. بنابراین این محصول 183300 دلار قیمت دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو