فونیکسریمکسبهتام

نگاه استراتژیک شرکت زامیاد به توسعه سبد انواع خودروهای تجاری

عصر خودرو- معاون توسعه محصول شرکت زامیاد از نگاه استراتژیک به توسعه سبد انواع خودروهای تجاری و نیز بازگشت خودروهای تجاری مسافری به خطوط تولید این شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد.

نگاه استراتژیک شرکت زامیاد به توسعه سبد انواع خودروهای تجاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، رامین فرنیا در گفتگویی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه استراتژیک شرکت زامیاد مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت های فنی و بهره گیری از دانش و تخصص نیروهای داخلی، پروژه‌های متعددی در بخش های مرتبط با حوزه  فرآیند تولید در دستور کار قرار گرفته است.

    وی همچنین گفت: علی رغم مشکلات موجود در تولید خودرو و نیز اپیدمی ویروس کرونا، همزمان با حفظ روند رو به رشد تولید، شرکت زامیاد، پروژه های متعددی در بخش توسعه محصولات از جمله: وانت، کامیونت و اتوبوس تا پایان سال جاری هدف گذاری کرده است که می توان به راه‌اندازی خط تولید انبوه وانت "پادراپلاس" به عنوان جدیدترین محصول این شرکت (که مطابق با استانداردهای روز، تولید و عرضه می شود) اشاره کرد که تولید انبوه آن از مهرماه سال جاری آغاز شده است.

    فرنیا در ادامه با اشاره به دیگر پروژه های توسعه ای در حال انجام شرکت زامیاد یادآورشد: با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص در حوزه استراتژیک محصول، در نظر داریم پیکاپ دوکابین پادرا پلاس و کامیونت سه محور را نیز تا پایان سال 99 تولید کنیم.

    وی اضافه کرد: محصولات دیگری نیز به عنوان پروژه در حوزه توسعه محصولات سبک و نیمه سنگین به صورت تک کابین و دوکابین (تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل) در دستور کار قرار دارد که به لحاظ پوشش دهی سلایق مشتریان و رضایتمندی رانندگان خودروهای تجاری (از نظر کیفی، امکانات و تجهیزات) می تواند سهم بازار از خودروهای زامیاد را ارتقاء دهد.

    فرنیا با بیان اینکه زامیاد در افزایش داخلی سازی قطعات محصولات تولیدی نیز موفق عمل کرده است، افزود: تمرکز بر افزایش داخلی سازی و توجه به ارتقاء کیفی قطعات از جمله اقداماتی است که با بهره مندی از پتانسیل و توانمندی فنی متخصصان داخلی در زامیاد در حال انجام می باشد.

    معاون توسعه محصول شرکت زامیاد با اشاره به راه اندازی خط تولید اکسل وانت و طراحی و تولید شاسی مودولاتور در بخش بهبود قوای محرکه خاطرنشان کرد: پروژه موتور M24 پلاس به منظور دستیابی ‌به سطح استاندارد آلایندگی یورو5 و قابلیت‌های جدید عملکردی را در دست اقدام داریم که تا پایان سال جاری با همکاری شرکت مگاموتور این موتور نیز بر روی تمام محصولات تولیدی این شرکت نصب خواهد شد.

    وی اضافه کرد: مدل توربو شارژ موتور M24 پلاس نیز در دستور کار مطالعاتی قرار دارد و در نظر داریم این مدل پیشرفته را نیز عملیاتی کنیم.

    فرنیا در ادامه از راه اندازی پروژه تولید اتوبوس در شرکت زامیاد خبر داد و گفت: با همکاری حوزه های مختلف و تلاش متخصصان داخلی، پروژه تولید اتوبوس با بالاترین میزان ساخت داخل در حال انجام می باشد که نمونه اولیه آن به زودی با برند زامیاد ساخته می شود.

    وی همچنین به راه اندازی سیستم نظام مند برای حوزه توسعه محصول در زامیاد اشاره کرد و افزود: با همکاری معاونت طرح و برنامه این شرکت اقدامات خوبی در حوزه ایجاد یک سیستم هدفمند و فرایندمحور به منظور اجرا و تحقق پروژه های توسعه ای محصول بر اساس سیاست های گروه خودروسازی سایپا در دستور قرار گرفته است.

    فرنیا در خاتمه تاکید کرد: با اقدامات در نظر گرفته شده در حوزه توسعه محصول و ارائه محصولات جدید با کیفیت (در هر دو بخش خودروهای تجاری مسافری و باری)، میزان رضایتمندی مشتریان از تنوع در سبد محصولات زامیاد افزایش خواهد یافت و این شرکت خواهد توانست گام های موثر و مهمی در صنعت خودروی کشور بردارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو