فونیکسریمکسبهتام

عرضه فورد برونکو تا تابستان ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد

عصر خودرو- شرکت فورد اعلام کرد عرضه خودرو فورد برونکو به تابستان ۲۰۲۱ و ساسکوچ دستی به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

عرضه فورد برونکو تا تابستان ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق اخبار واصله از شرکت فورد، عرضه خودروی فورد برونکو به دلیل تاخیرهای تامین‌کننده آن به خاطر ویروس کرونا تا تابستان 2021 به تاخیر افتاد. همچنین مقرر شد گروه Sasquatch برای مدل‌های جعبه دنده دستی که قرار بود اواخر سال 2021 عرضه شود، در سال 2022 عرضه شود. سخنگوی فورد، جیان کادیز به Autoblog اعلام کرد کرد که بانک‌های سفارش Bronco اکنون طبق برنامه‌ریزی قبلی در اواسط ژانویه افتتاح می‌شوند. افرادی که برای اولین بار در فروش Bronco 2021 ثبت‌نام کرده بودند، اکنون تا 19 مارس فرصت دارند تا ساخت و سازهای مدنظر خود را با فروشندگان محلی تایید و نهایی کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام 31 ژانویه بود. تحویل مدل‌های 2021 از تابستان آغاز می‌شود. کادیز گفت: تحویل خودرو مشتری‌های دو درب و چهار درب جدید Bronco به دلیل چالش‌های مربوط به کرونا به جای بهار، در تابستان آغاز می‌شود. ما متعهد به ساختن Broncos با کیفیتی هستیم که مشتریان انتظار و شایستگی آن را دارند.

    فورد می‌گوید برای Bronco 21 بیش از 190هزار رزرو و پیش خرید صورت گرفته‌است. مشتریانی که به دنبال خرید ساده یک قطعه هستند ممکن است حداقل یک سال منتظر خرید قطعه خود بمانند. فورد همچنین تایید کرد کسانی که می خواهند بسته آفرود Sasquatch را با جعبه دنده 2/3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و دستی تنظیم کنند، باید پس از اعلام اوایل سال جاری تا زمان سفارش و باز شدن بانک‌ها، منتظر گزینه تاخیر برای سال 2021 باشند.

    بسته Sasquatch چندین مورد جذاب را شامل می‌شود، از جمله قفل کردن الکترونیکی محور جلو و عقب، ضربه‌های بیلشتاین، لاستیک‌های 35 اینچی گل و لای، چرخ‌های قابل استفاده از مهره و گلگیرهای عریض‌تر و Badlands که باعث قطع اتصال نوار نوسان الکترونیکی می‌شود. همچنان یک گزینه برای طرفداران هاردکور است و همچنان با جعبه دنده دستی و چهار سیلندر برای افرادی که می‌توانند هزینه بیشتر بکنند، در دسترس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو