فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان صمت استان فارس در بازدید از ایران خودرو فارس اعلام کرد:

تولید سالانه ۲۰ هزار خودرو در شرکت ایران خودرو فارس

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، با اشاره به توسعه و پیشرفت وضعیت تولید درشرکت ایران خودرو فارس، گفت: تولید دستگاه های خودرو پژو پارس در این شرکت از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته و میزان تولید سالانه به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است.

تولید سالانه ۲۰ هزار خودرو در شرکت ایران خودرو فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، حمیدرضا ایزدی در بازدید از شرکت «ایران خودرو فارس»، «صنایع الکترونیک» و واحدهای تولید قطعه و قالب سازی مرتبط با خودرو، با تاکید بر حفظ و توسعه واحدهای موجود بخش صنعت فارس و با اشاره به نوسازی ماشین آلات خط تولید افزود: ایجاد سرمایه‌گذاری در صنایع مادر، حفظ واحدهای موجود و توسعه واحدهای صنعتی در بخش‌های مختلف از محوری‌ترین رویکردهای بخش صنعت استان است و کیفی سازی محصولات داخلی، توجه به نقدینگی، بازسازی و نوسازی ماشین ‌آلات خط تولید و رشد صادرات نیز به عنوان رویکردهای محوری صنعت فارس در دستور کار قرار دارد.

    وی با اشاره به میزان تولید و اشتغالزایی صنعت خودرو سازی فارس، بیان کرد: تولید روزانه شرکت ایران خودرو فارس 85 دستگاه‌خودرو پژو پارس می باشد و اشتغالزایی 200 نفر نیروی انسانی را فراهم نموده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، اضافه کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و امکانات لازم میزان تولید روزانه از 85 به 90 دستگاه خودرو خواهد رسید و در صورت دوشیفته شدن فعالیت ها میزان تولید به 180 خودرو افزایش می یابد.

    ایزدی با اشاره به توسعه زیرساخت های صنعتی بیان کرد: همواره ارتقای کمی و کیفی محصولات و ظرفیت‌های تولیدی سایت ایران خودرو فارس، کیفی‌سازی و تنوع‌بخشی این شرکت بوده و با توجه به توسعه زیرساخت‌های صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، جهش تولید، گسترش فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد صنایع پایین دستی را موجب می شود.

    وی با تاکید بر شکوفایی بیش از پیش این صنعت در استان فارس اظهار داشت:خوشبختانه برای جلب رضایت مصرف کنندگان اتفاقات خوبی رقم خورده و برنامه های مفیدی در جهت رشد و توسعه آن در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است که بازدید از شرکت «ایران خودرو فارس»، «صنایع الکترونیک»، واحدهای تولید قطعه و قالب سازی مرتبط با خودرو با حضور فرشاد مقیمی«مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو»،حمیدرضا ایزدی«رئیس سازمان صمت فارس»، ظفر افشون«معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری»، و جعفر قادری«نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس» در شیراز برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۶ ساعت پیش
        آرشیو