فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس یازدهم:

طراحی و تولید محصول تارا موجب افتخار ملی است

عصر خودرو- نماینده مردم علی آباد گلستان در مجلس یازدهم،‌ طراحی و تولید محصول تارا را حاصل خودباوری صنعتگران کشور دانست و بر عرضه محصولات جدید مطابق با فناوری های روز تاکید کرد.

طراحی و تولید محصول تارا موجب افتخار ملی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ،‌ طراحی و تولید محصول تارا را حاصل خودباوری صنعتگران کشور دانست و بر عرضه محصولات جدید مطابق با فناوری های روز تاکید کرد.

    رحمت اله نوروزی گفت: اگر خودروی مدرن و به روز وارد بازار شود،‌ توجه مردم از سمت خودروهای وارداتی و تولید خارجی به سمت تولید ملی و داخلی معطوف خواهد شد.

    وی افزود: طراحی محصول تارا توسط ایران خودرو، نشانه بلوغ و رشد صنعت خودرو در سالیان اخیر است. با این که صنعت خودروی کشور عمری بیش از چهار دهه دارد،‌ اما در سال های ابتدایی به دلیل شرایط جنگ و نامناسب بودن شرایط تولید، پیشرفت چندانی در صنایع خودروسازی کشور نیز حاصل نشد. اما در سال های اخیر جهش های قابل توجهی در توسعه صنعت خودروی کشو رداشته ایم.

    نوروزی با بیان این که هم اینک نیز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم،‌ گفت: با این حال خودروسازی کشور به سطحی از خودباوری و بلوغ رسیده که می تواند بدون حضور خارجی ها اقدام به طراحی و توسعه محصولات کند.

    نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس، ضمن تاکید بر ایجاد فرصت برای جوانان و نخبگان کشور گفت:‌ باید فعالیت ها به این سمت هدایت شود که در صنعت خودرو پیشگام باشیم.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان این که در سال جهش تولید باید شاهد جهش در کیفیت محصولات خودروسازان باشیم،‌ تصریح کرد: مدیرعامل ایران خودرو و وزیر صنعت در این باره وعده داده اند که گام های موثری بردارند.

    وی تصریح کرد: خودروسازان باید با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز دنیا،‌ نیاز و خواست مردم را برآورده کنند.

    نوروزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره خودکفایی و عدم وابستگی به سایر کشورها گفت: ما با نگاه نه شرقی و نه غربی انقلاب کرده ایم و باید آرمان های خود را دنبال کنیم.

    وی پیشرفت های حاصل شده در صنعت خودرو را نویدی برای بهبود شرایط دانست و گفت: تولید قطعه و خودروی باکیفیت سبب استقبال بازار می شود.

    نماینده مجلس یازدهم با بیان این که مخالف واردات خودرو هستیم، وارد شدن هر خودرو را عامل ضربه خوردن به اشتغال و رونق اقتصادی دانست و گفت: باید با حمایت از صنعت داخلی به دنبال اشتغال پایدار و مولد در کشور باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو