فونیکسریمکسبهتام

توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI

عصر خودرو- خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین ارکان تاثیرگذار بر میزان فروش در صنعت خودرو است. بحث ارتقاء خدمات پس از فروش همواره یکی از پروسه های تخصصی و هزینه بر است که شرکتهای خودروسازی و واردکنندگان خودرو جهت افزایش رضایت مشتریان فعلی و حفظ سهم بازار خود می بایست به آن بپردازند.

توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبیعتا تمامی شرکت های فعال در صنعت خودرو دستورالعملها و فرآیندهای داخلی خود جهت دستیابی به اهداف کوتاه و بلند مدت خود در این زمینه را دارند. در این میان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز شرکتی نظارتی است که بحث نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، مهندسی فرآیندها، نظارت بر حسن اجرای موارد کیفی قراردادها و پروژه ها، بالا بردن سطح علمی و فنی کارکنان شاغل در صنایع و غیره می پردازد. همچنین در صنعت خودرو فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو بر اساس الزام آیین نامه های اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شرکت ISQI به صورت سالانه مورد اجرا قرار می گیرد.

    همچنین شرکت مدیران خودرو (MVM) به عنوان یکی از موفق ترین خودروسازان خصوصی کشور که  سابقه حضور 15 ساله در صنعت خودرو کشور را دارد، بحث ارتقاء خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خود در سال 1399 قرارداده است و بر این اساس به ارتقاء زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری  و دستورالعملهای نمایندگان خدمات پس از فروش خود پرداخته و در کمترین زمان ممکن در طول تاریخ فعالیت این شرکت به دستاوردهای مهمی نیز رسیده است. لازم به ذکر است شرکت مدیران خودرو در 3 سال گذشته شاهد رشد قابل ملاحظه ای در ارزیابی های سالیانه شرکت ISQI بوده است که در سال 1398 شرکت مدیران خودرو به رتبه دوم دست یافت که بالاترین رتبه اخذ شده در سال  1398در میان شرکتهای خودرویی  است.  با توجه به تغییرات صورت گرفته در زیرساخت شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، آن شرکت کسب رتبه اول را برای ارزیابی سال 1399 هدف گذاری کرده است.

    با توجه به موارد ذکر شده، جهت ملاحظه تغییرات بنیادی صورت گرفته در شبکه نمایندگان شرکت مدیران خودرو در تاریخ 23 آذر ماه گروهی از مدیران ارشد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و شرکت مدیران خودرو با حضور در چهار نمایندگی منتخب از نزدیک شاهد این تغییرات بودند و در نهایت با حضور در شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در یک نشست مطبوعاتی با تائید روند درست و رو به رشد خدمات پس از فروش در پیش گرفته شده توسط شرکت مدیران خودرو به بیان نظرات خود در این مورد پرداختند.

    جناب آقای مهندس تاجیک قائم مقام مدیر عامل شرکت ISQI  اعلام داشتند، شرکت مدیران خودرو عملکرد مطلوبی در توسعه نمایندگی ها داشته است. نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در شاخص های اصلی رشد مناسبی داشتند. تحقق دستیابی به اهداف تبیین شده توسط وزارت صمت با نتایج ارزیابی 3 ماهه دوم سال 1399 برای شرکت مدیران خودرو قابل دستیابی است. در پایان لوح سپاسی از طرف قائم مقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیر عامل شرکت مدیران خودرو اهدا گردید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو