فونیکسریمکسبهتام

پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا

عصر خودرو- لندکروزر شاید با چهره‌ای جدید بازگردد.

پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، لندکروزر تویوتا از سال 2021 دیگر در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود، اما تویوتا می‌گوید ممکن است ورژن بهتری از آن دوباره بازگردد. بیش از 60 سال است که تویوتا، لندکروزر را به دنیا معرفی کرده و فقط از سال 2007 تا به حال 200 سری از آن عرضه شده است.

    لندکروزر سری 200 هم تا به حال دوبار تغییر چهره داده، اما بعید است تغییر چهره سوم را به خود ببیند. با اینکه قیمت آن خیلی بالا است و سن آن هم خیلی بالا رفته، این شاسی بلند با «بدنه روی فریم» body-on-frame که شیوه‌ای قدیمی به حساب می‌آید هنوز مشتریان خاص خود را دارد. اما گزارش‌های جدید مجله کار‌اند درایور نشان می‌دهد که سال 2021 آخرین سال تولید و عرضه لندکروزر در آمریکا است. 

    بر اساس این گزارش و به نقل از Roadshow طی 60‌سال گذشته، لندکروزر شهرت افسانه‌ای پیدا کرده و استخوان‌بندی محکم آن، باعث دوام، جلب اعتماد و توانایی عبور از دشوارترین مسیرها شده است. قابلیت‌های آن در دشت و دمن و مسیر‌های صعب العبور طی این دوران بهبود چشمگیری پیدا کرده است و در سایر بخش‌های دنیا وانت لندکروزر هواداران زیادی بین کشاورزان و شبه نظامیان و آزادی‌خواهان دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم