فونیکسریمکسبهتام

بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در کمیسیون متبوعش خبر داد.

بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز(یکشنبه 7 دی ماه) کمیسیون متبوعش به حضور حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، محسن صالحی نیا رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع و مهدی صادقی نیارکی معاون صنعت وزیر صمت در این جلسه اشاره کرد.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست، صیدی گزارشی از اقدامات بانک صادرات و خدمات ارائه شده توسط این بانک در حوزه صنعت و معدن ارائه کرد؛ براساس این گزارش بانک صادرات حدود 2052 شعبه در کشور و 24 هزار پرسنل دارد همچنین سرمایه این بانک حدود 175 هزار میلیارد ریال است و مشتریان آن حدود 44 میلیون مشتری  با 20 میلیون کارت فعال بانکی و 763 هزار پایانه فروش است.

    وی درباره تسهیلات ارائه شده به بخش صنعت، معدن و کشاورزی توسط بانک صادرات، اضافه کرد: علاوه بر ارائه تسهیلات به حوزه مسکن، حدود  620 هزار میلیارد ریال برابر با 62 هزار میلیارد تومان در 9 ماه سال جاری به صنعت و معدن ارائه شده، همچنین حدود 59 هزار میلیارد ریال تسهیلات به حوزه کشاورزی پرداخت شده است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم کُندی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به سرمایه گذراران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و درخواست تضامین سنگین را از جمله انتقادات نمایندگان در این جلسه برشمرد.

    فیروزی اصلاح طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن اعاده شده از سوی شورای نگهبان  را دومین دستور کار کمیسیون متبوعش در نشست امروز برشمرد و ادامه داد: براساس این طرح قوانین منسوخ و زائد حوزه معدن حذف می شود که به دلیل اشکال عبارتی از شورای نگهبان به مجلس بازگشته بود و در جلسه امروز اصلاح شد.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک سومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن بود، تصرح کرد: کلیات طرح مذکور در جلسات گذشته کمیسیون بررسی شده بود بنابراین در نشست امروز تعاریف و... آن بررسی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو