فونیکسریمکسبهتام

E۶۳ S واگن مدل ۲۰۲۱؛

ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن

عصر خودرو- خودرو طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی+۴ ماتیک نیز برای آن فعال است.

ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از عصر ایران، E63S واگن را باید یک معجون کامل در مجموعه مرسدس بنز دانست؛ خودرویی که ویژگی سدان های قدرتمند آلمانی را با فرمول لوکس مرسدس در طراحی ترکیب کرده و در عین حال یک واگن برای خانواده های پرجمعیت و مناسب برای سفر نیز به نظر می رسد!

طراحی
به جرات می توان این محصول را یکی از زیباترین های کلاس واگن در بازار جهانی دانست. از نظر جزئیات هیچ چیز از نمونه سدان خود کم ندارد و حتی در برخی موارد برتری های خود را نیز به نمایش می گذارد. سقف طولانی آن با شیبی هنرمندانه به انتها می رسد و طی این مسیر چشمان مخاطب را با خود همراه می سازد.

در قسمت دماغه یک جنگنده تمام عیار است که با اعتماد به نفس بالا آمادگی آغاز چالش با رقبا را دارد. در نمای جانبی جزئیات فیبر کربن و رینگ های 20 اینچی مشکی مات دلبری های خاص خود را دارند. در فاصله میان پره های رینگ کالیپرهای سیستم ترمز کربن-سرامیک نیز جلب نظر می کند.

کابین
وقتی وارد این فضا می شوید؛ استانداردهای مرسدس بنز شما را مجذوب خود خواهد کرد. تریم فیبرکربن، چرم بسیار باکیفیت و پوشش الکانتارا، جزئیات زرد رنگ و البته فناورانه های آلمانی همه چیز در بهترین سطح ممکن قرار دارند.

سیستم هوشمند و اختصاصی امباکس مرسدس اینجا فعال است. نمایشگر 12.3 اینچی نشانگر امپر و کنار آن نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی بخش اعظم قسمت جلویی کنسول را به خود اختصاص داده اند.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ترمز اتوماتیک اضطراری، دستیار پارک فعال، دوربین 360 درجه، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار هدایت هوشمند، کروز کنترل تطبیق و... قابل اشاره هستند.

پیشرانه

همانطور که اشاره شد؛ با یک مبارز خیابانی هم سر و کار داریم! زیرا زیر درپوش موتور یک تپنده 8 سیلندر 4 لیتری توربودوقلو با 603 اسب بخار و گشتاور 627 پوندفوت قرار دارد تا این واگن آتشین براحتی بسیاری از رقبای خود را پشت سر بگذارد.

خودرو طی 3.4 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی+4 ماتیک نیز برای آن فعال است. به آنچه گفته شد، مهندسی تعلیق تطبیقی مرسدس را نیز اضافه کنید تا مفهوم یک رانندگی نرم کاملا برایتان روشن شود!

بیشینه سرعت بطور الکترونیکی روی 290 کیلومتر برساعت محدود شده است.

برای این مرسدس 2143  کیلوگرمی اطلاعات مصرف سوخت 100 کیلومتر رانندگی بدین شرح است: در شرح 14.7 لیتر، در بزرگراه 10.2 لیتر و در حالت ترکیبی 11.7 لیتر.

قیمت پایه 112450 دلار است و در مدلی که تصاویر آن برای مطلب امروز استفاده شد با توجه به آپشن به 139711 دلار می رسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو