فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

جزئیات توزیع ۲۷۰ هزار لاستیک خودرو‌های سنگین تا پایان سال

عصر خودرو- باقر جوان در خصوص طرح توزیع ۲۷۰ هزار لاستیک خودرو‌های سنگین تا پایان سال براساس میزان پیمایش توضیحاتی داد.

جزئیات توزیع ۲۷۰ هزار لاستیک خودرو‌های سنگین تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش باقر جوان معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:خوشبختانه در حال حاضر تایر با ارز نیمایی توزیع می شود و بر اساس قولی که داده شده است، مشکلی در توزیع لاستیک خودروهای سنگین وجود ندارد. انواع تایر برای خودروهای سنگین وجود دارد و رانندگان ابتدا اقدام به ثبت نام می کنند و بر اساس اولویت ها  لاستیک عرضه می شود.

    معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: هم زمان رانندگان می توانند در سامانه کالای وزارت صمت اقدام به ثبت نام و کالای مورد نیاز را خریداری کنند.توزیع لاستیک  وظیفه وزارت صمت است چه در بحث تولید و چه واردات که قول مساعد داده اند که با اتمام تعداد حواله هایی که در سامانه است، لاستیک توزیع کنند.

    او ادامه داد: توزیع لاستیک با ارز نیمایی هم در سامانه کالا توزیع می شود و وزارت صمت هم بر اساس پیمایش این کالا را توزیع می کند.  رانندگانی که پیمایش دارند، بر اساس نیاز اقدام به ثبت نام می کنند.

    باقر جوان گفت: علاوه بر پیمایش، شرایط دریافت لاستیک متفاوت است. رانندگانی که پیمایش دارند در نوبت دریافت قرار می گیرند. مسئله دیگر این است که هم زمان در سامانه کالای وزارت صمت هم رانندگان می توانند مراجعه کنند و لاستیک با ارز نیمایی دریافت کنند. قیمت لاستیک متفاوت است و علاقمندان می توانند از لاستیک با ارز ترجیحی استفاده کنند.

    معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: زمانی که ارز ترجیحی تمام شود، کار بر روی سامانه کالا متمرکز می شود و رانندگان با مراجعه به این سامانه می توانند کالا را دریافت کنند.

    او در خصوص قیمت لاستیک، گفت: قیمت لاستیک با برند‌ها و سایز‌ها مختلف، متفاوت است و از یک میلیون و 400 هزار تومان تا 4 میلیون تومان وجود دارد.مسئولان وزارت صمت قول داده اند که پس از اینکه ارز ترجیحی تمام شود کار تخصیص تایر در سامانه کار صورت گیرد و تامین لاستیک انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط