فونیکسریمکسبهتام

۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس امروز/ شنبه با حضور شهردار تهران و برخی مدیران شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شد.

۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمود ترفع روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز بکار 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس که در بوستان گفت وگو در حال برگزاری است به خبرنگار ایرنا گفت: در روز 12 آبان ماه سالجاری در همین مکان از 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس که با همکاری شرکت ایران خودرو دیزل آماده سازی شده بود رونمایی کردیم.

    وی افزود: اکنون پس از گذشت کمتر از 100 روز 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس دیگر به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شد.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران امسال 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری کرده که تاکنون 210 دستگاه آن را تحویل داده و 40 دستگاه دیگر نیز قرار شده تا پایان سال به شهرداری تهران تحویل دهد.

    وی با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 و فیلتر جذب دود هستند، اظهار داشت: علاوه بر 250 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری شده، انجام تعمیرات کلی و بازسازی کامل یک‌هزار دستگاه اتوبوس موجود، خرید 80 دستگاه اتوبوس دوکابین برای خطوط اتوبوسرانی تندرو، خرید اتوبوس‌های جدید مورد نیاز خطوط اتوبوس برقی از محل تبصره 19 بودجه دولت به صورت مشارکت عمومی خصوصی (PPP)  و 250 دستگاه اتوبوس تک‌کابین نیز در ماه‌های آینده به ناوگان اتوبوسرانی تهران وارد می‌شوند.

    ترفع با بیان اینکه بیش از 60 درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران فرسوده است تاکید کرد: این اتفاق مبارک در حالی روی داد که نیاز این ناوگان به خودورهای تازه نفس پیش از گذشته احساس می شود و پس از سال ها ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اتوبوس و مینی های صفر کیلومتر را دید.

    ترفع تاکید کرد: در مجموع 5 هزار و 786 دستگاه اتوبوس در اختیار داریم که 3 هزار و 500 دستگاه آن فرسوده است و باید از چرخه خارج شوند و این در شرایطی است که این ناوگان به 9 هزار و 50 دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد و می توان اعلام کرد که در این شرایط ناوگان اتوبوسرانی تهران نیازمند بیش از 6 هزار دستگاه اتوبوس است.

    بر اساس این گزارش، مراسم آغاز بکار 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و سایر مدیران شهری در بوستان گفت وگو، محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو