فونیکسریمکسبهتام

معاون وزارت صمت:

روزانه سه هزار حلقه لاستیک به تولید کشور اضافه شد

عصر خودرو- معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت ( صمت) و مدیرعامل سازمان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با اشاره به راه اندازی سه دستگاه تولید و ۱۰ دستگاه پرس لاستیک در یکی از واحدهای تولیدی یزد گفت: با راه اندازی این خط تولید روزانه سه هزار حلقه لاستیک به توان تولید کشور افزوده شد.

روزانه سه هزار حلقه لاستیک به تولید کشور اضافه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عباس تابش عصر یکشنبه در مراسم  افتتاح خط  تولید  یادشده در صنایع لاستیک یزد افزود:به همین میزان از نیاز کشور به واردات لاستیک و وابستگی ارزی نیز کاسته شد.

    وی  با اشاره به قیمت گذاری لاستیک اظهار کرد: قیمت گذاری این فرآورده  به طور کلی از سازمان حمایت خارج شد و سازمان یادشده تنها ناظر بر اجرای قیمت های مصوب است.
    تابش با اشاره به اینکه توزیع لاستیک تا مراکز عرضه رصد می شود، افزود: با این راه اندازی خط تولید یادشده شرایط بازار لاستیک در کشور بهبود می یابد.

    وی اشاره ای به میزان روزانه تولید لاستیک در کشور نکرد.

    حذف درصد برچسب تخفیف بر محصولات

    معاون وزارت صمت در بازدید از یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای بر حذف درصد برچسب تخفیف‌ بر روی محصولات تاکید کرد و گفت: ضرورتی برای درج برچسب درصد تخفیف کالا وجود ندارد.

    وی همچنین در این بازدید به بررسی وضعیت توزیع مرغ در فروشگاه های یزد پرداخت و در ادامه از یک واحد تولیدی ماسک در منطقه ویژه اقتصادی یزد بازدید کرد که در این واحد تولیدی انواع ماسک های سه لایه و N95 تولید می شود.

    معاون وزیر صمت همچنین از یک واحد تولید ترمه در منطقه ویژه اقتصادی یزد، ساختمان شهید طاقه باف و شهید پارساییان سازمان صنعت، معدن و تجارت  یزد بازدید کرد.

    تابش روز گذشته وارد یزد شد  و در کارگروه تنظیم بازار  استان نیز شرکت کرد.

    یزد با حدود سه هزار و 600 واحد تولیدی چهارمین استان صنعتی و از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان معدنی کشور است و در این 2 بخش حدود 140 هزار نفر فعالیت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو