فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تصویب ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگاران از تدوین ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشترک با وزارت راه و شهرسازی برای اتصال شبکه ها و خطوط ریلی فرعی معادن و کارخانجات به شبکه ملی راه آهن کشور خبر داد.

تصویب ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی پس از پایان نشست مشترک با محمد اسلامی «وزیر راه و شهرسازی» در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در حوزه واردات کالا و توزیع به موقع کالا در داخل کشور استفاده از شبکه ریلی و افزایش حجم و تناژ بار بر روی ریل برای وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرون به صرفه است.

    افزایش بار روی ریل سیاست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی

    وی با اعلام اینکه افزایش بار روی ریل سیاست مشترک وزارت صمت با وزارت راه و شهرسازی می باشد، تصریح کرد: وزارت صمت یک وزارتخانه اقتصادی و وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه زیربنایی است و هم افزایی این دو وزارتخانه در نقاط مشترک به توسعه متوازن و همه جانبه در کشور کمک می کند.

    تدوین بسته پیشنهادی وزارت صمت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به زودی

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: وزارت صمت بسته پیشنهادی خود را در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به زودی تدوین می‌کند، در این بسته وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان عرضه‌کننده و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متقاضی تعریف می شود تا برخی از نیازهای کشور در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل ساخت داخل تامین شود.

    تصویب 200 میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر

    رزم حسینی همچنین تامین قطعات و واردات کالاهای ضروری وزارت راه را از دیگر بخش‌های همکاری این دو وزارتخانه صمت و راه و شهرسازی دانست و گفت: 200 میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر تصویب شده است. واردات این محصولات با تعامل دو وزارتخانه صمت و راه و شهرسازی توسط شرکت‌های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.

    وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خودرو، بیان کرد: افزایش تولید در حوزه خودرو در دستور کار است که این سیاست به خوبی پیش می‌رود.

    وزیر صمت در پایان تصریح کرد: در حوزه خودرو به دنبال حذف واسطه ها و دلالان هستیم که مجلس شورای اسلامی و شورای رقابت بر این رویه اتفاق نظر دارند.

    گفتنی است در این نشست مشترک که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید در خصوص مهمترین مسائل و محورهای همکاری دو وزارتخانه بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو