فونیکسریمکسبهتام

ورود به استانهای شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود به استانهای شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است.

ورود به استانهای شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: ترافیک در جاده‌ها روان و بدون مشکل است.

    وی ادامه داد: در مبادی ورودی به شهر تهران بار ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی شکل گرفته است.

    رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استانهای  کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

    سرهنگ شیرانی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است، تصریح کرد: تیمهای پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور دارند و تمامی پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور صورت گرفته است.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است همچنین ورود خودروهای شخصی به استانهای شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

    به گفته وی محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط