فونیکسریمکسبهتام

در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پگاسوس و رونمایی شیلر ۸ تن؛

استاندار قزوین: بهمن دیزل اقدامات قابل تقدیری در تولید کامیونت و مینی بوس انجام داده است

عصر خودرو- استاندار قزوین گفت: امیدواریم بهمن دیزل بتواند نیاز کشور را در تولید محصولاتی همچون کامیونت و مینی بوس تامین کند.

استاندار قزوین: بهمن دیزل اقدامات قابل تقدیری در تولید کامیونت و مینی بوس انجام داده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس و رونمایی از کامیونت شیلر 8 تن بهمن دیزل با تاکید بر اینکه بخش خصوصی یکی از مهمترین ارکان تولیدی و صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: همه ظرفیت ها باید در اختیار این بخش قرار بگیرد، چرا که تقویت بخش خصوصی بدین مفهوم است که کشور وارد توسعه صنعتی شده و توسعه متوازن در کشور شکل می گیرد.

    وی افزود: باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

    استاندار قزوین با اشاره به اینکه گروه خودروسازی بهمن یکی از مهمترین واحدهای تولیدی بخش خودرویی کشور به شمار می رود، اظهار داشت: بهمن دیزل اقدامات قابل تقدیری در تولید محصولاتی همچون کامیونت و مینی بوس انجام داده که امیدواریم بتواند نیاز کشور را در این حوزه تامین کند.

    جمالی پور به تاکید رهبر عالی قدر انقلاب که "بخش خصوصی باید در همه حوزه اقتصاد ورود کند" اشاره و خاطرنشان کرد: تفسیر اصل 44 قانون اساسی این رویکرد جدید را ایجاد کرده تا بتوانیم حمایت ویژه ای از بخش خصوصی داشته باشیم و گروه بهمن نیز مورد حمایت است.

    گفتنی است این مراسم با حضور وزیر صنعت و معاونین، استاندار قزوین، جمهی از نمایندگان مجلس و مسوولان استانی و مدیران گروه بهمن برگزار شد و توانمندی های بهمن دیزل در حوزه کاربری سازی و تولید محصولات تجاری برای مسئولین به نمایش درآمد. هم اکنون بالغ بر 85هزار دستگاه از محصولات تولیدی بهمن دیزل در سیستم حمل و نقل درون شهری، برون شهری و مسافربری کشور فعالیت دارند و این شرکت بیش از 60 درصد سهم بازار را با سطح کیفیت 4 و 5 ستاره به خود اختصاص داده و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، در سال 98 موفق به کسب مقام نخست در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو