فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم:

بهمن دیزل با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت می تواند وارد بازار صادراتی شود

عصر خودرو- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بهمن دیزل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مورد نیاز کشور در حوزه حمل و نقل باری و مسافربری، می تواند با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت، نیازهای داخلی را تامین کند و وارد بازار صادراتی شود.

بهمن دیزل با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت می تواند وارد بازار صادراتی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حاشیه مراسم رونمایی از کامیون 8 تن شیلر و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس در شرکت بهمن دیزل که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: بهمن دیزل یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مورد نیاز کشور در حوزه حمل و نقل باری و مسافربری است. در حال حاضر در این زمینه تقاضای بسیار وجود دارد و تولید سالانه هزار دستگاه مینی بوس و کامیونت جوابگوی نیاز کشور نیست. بهمن دیزل با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت می تواند نیازهای داخلی را تامین کند و وارد بازار صادراتی شود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توسعه زیرساخت های بهمن دیزل، اشتغال مناسبی برای جوانان کشور فراهم می شود، اظهار کرد: کیفیت محصولات این شرکت با استفاده از سیستم های جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا است و همچنین تنوع محصولات در حال افزایش است. در بازدید از این مجموعه و مشاهده توانمندی های داخلی، به افزایش سطح تولید ملی افتخار می کنم.
    محمدبیگی با اشاره به برنامه های مجلس برای حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی گفت: فعالان این حوزه نیاز بسیار به فولاد دارند، به همین جهت ساماندهی عرضه، تقاضا و تولید فولاد و همچنین اختصاص سهمیه به صنایع حائز اهمیت و یکی از موارد رفع موانع تولید است. تلاش مجلس در جهت سوق بودجه کشور به سمت تولید است.
    گفتنی است شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور با توسعه چهار برابری فضای تولید و تجهیز و نوسازی سالن های تولید و همچنین داخلی سازی کامیونت، کامیون و مینی بوس شیلر در فضای بالغ بر 33 هزار متر در شهرک صنعتی البرز فعالیت و سهم 60 درصدی بازار خودروهای تجاری کشور را در اختیار دارد و در سال جاری نیز مقام نخست خدمات فروش و پس از فروش را به خود اختصاص داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو