فونیکسریمکسبهتام

۳ نکته کلیدی و مفید برای شستن ماشین در زمستان

عصر خودرو-در این گزارش برخی از دلایل اینکه چرا شستن ماشین در زمستان انتخاب خوبی است و برخی نکات برای انجام این کار ذکر شده است.

۳ نکته کلیدی و مفید برای شستن ماشین در زمستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شستن اتومبیل معمولاً فعالیتی است که در گرمای تابستان و هنگام تابش آفتاب اتفاق می‌افتد. با این وجود، دلایل خوبی وجود دارد که در فصل زمستان اقدام به شستن خودرو کنیم.

    شستن اتومبیل در تابستان به دلیل مسائل بهداشتی انجام می شود و به خودروی شما کمک می‌کند تا بهترین ظاهر را داشته باشد اما اگر در زمستان در حال شستن ماشین هستید، باید بدانید که مزایای آن بسیار زیادتر است، این کار می‌تواند به شما کمک کند از سلامت وسیله نقلیه خود محافظت کنید و وقتی در جاده هستید ایمن‌تر رانندگی کنید.

    در اینجا برخی از دلایل اینکه چرا شستن ماشین در زمستان انتخاب خوبی است و برخی نکات برای انجام کار ذکر شده است.

    زمستان خطراتی وجود دارد که می‌تواند به وسیله نقلیه شما آسیب برساند.در هوای برفی از نمک برای پاکسازی یخ در جاده ها استفاده می‌شود. وقتی این نمک به قسمت بیرونی و زیر اتومبیل شما پاشیده می شود، می‌تواند رسوباتی به جا بگذارد که در نهایت می‌تواند باعث زنگ زدگی خودرو شما شود.

    اتومبیل شما ممکن است در روز‌های زمستان که برف یا باران زیادی می بارد، با برگ‌های خرد شده و پوسیده پوشیده شود و این می‌تواند روی خودروی شما آثاری ایجاد کند که منجر به خوردگی شود.

    نبود ایمنی نگرانی هایی برای رانندگان در آب و هوای سرد و جاده های یخ زده برای رانندگان ایجاد می‌کند، زیرا در زمستان برف، یخ و باران می‌توانند روی شیشه جلو اتومبیل شما جمع و باعث از بین رفتن دید شود.پاک کردن شیشه می تواند به رانندگی بهتر شما کمک کند.

    اختصاص دادن وقت برای شستن ماشین در هر دو هفته در ماه‌های زمستان می‌تواند به محافظت از شما و وسیله نقلیه در برابر خطرات احتمالی کمک کند.

    این نکات را هنگام شستن ماشین در زمستان به خاطر بسپارید:

    از یک موم محافظ استفاده کنید: موم مانعی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود خاک و آلودگی صدمه ای به رنگ خودرو ایجاد نکند، علاوه بر این، ماشین را در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند، این امر به ویژه در هوای سرد زمستان بسیار مهم است، موم همچنین می‌تواند تمیز کردن اتومبیل را آسان‌تر کند.

    تمیز کردن خودرو با شیلنگ فشار قوی آب: شیلنگ فشار قوی آب، وسیله تمیز کننده‌ای است که با استفاده از اسپری آب تحت فشار خاک را از بین می‌برد. شیلنگ فشار قوی آب یک ابزار مفید برای شستن ماشین شما در زمستان است، زیرا به اندازه کافی قدرتمند است تا رسوبات مانده روی خودرو را به راحتی از بین ببرد و به شما امکان می‌دهد قسمت‌هایی از زیر خودرو را که دسترسی به آن دشوار است تمیز کنید. می‌توانید برای استفاده در منزل یک شلنگ آب فشار قوی خریداری کنید، یا می‌توانید وسیله نقلیه خود را به یک کارواش ببرید.

    از شستن اتومبیل خود در خانه در شرایطی که دمای هوا بسیار کمتر از یخ زدگی است، خودداری کنید:اگر می‌خواهید ماشین خود را تمیز نگه دارید، وقتی هوا خوب است، این کار را انجام دهید.

    پس فراموش نکنید شستن خودرو در تمامی فصول اهمیت دارد.پس از بارش باران و برف حتما آثار به جا مانده بر روی بدنه خودروی خود را پاک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو