فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم اردبیل:

از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم

عصر خودرو- عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد قطعه سازی کروز در داخلی سازی قطعات خودرو قابل تقدیر است و از این بازدید مشعوف شدم.

از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درحالی از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کرد که این شرکت با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU ، ACU و... به خود کفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

    سید کاظم موسوی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: نظم و ترتیب را در این کارخانه به وضوح مشاهده کردم و از این میزان در بکارگیری از نخبگان، دانش روز جهان و تاسیس مرکز تحقیقات مشعوف شدم.

    نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چقدر برای صنعت خودرو قدم برداریم به افزایش اشتغالزایی کمک کردیم. نیروهای شاغل در کروز، از محیط کار و امنیت شغلی خود رضایت داشتند که این امر ستودنی است.

    وی بر ضرورت همکاری دانشگاهیان و عرصه صنعت تاکید کرد و اظهارداشت: هر چه قدر بتوانیم ارتباط دانشگاه و صنعت را قوی تر و محکم تر کنیم شاهد پیشرفت تولید و صنعت در کشور خواهیم بود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اینکه کروز توانسته بیش از 60 درصد از قطعات خودرو را داخلی سازی کند، تصریح کرد: امیدوارم به زودی شاهد داخلی سازی تمامی قطعات خودرو باشیم.

    موسوی خاطرنشان کرد: با تولید قطعات خوب، محکم و با استحکام در عرصه خودروسازی می توانیم به بهبود کیفیت تولید یک خودرو و تامین امنیت مردم کمک بسزایی کنیم، امیدوارم بیشتر از اکنون شاهد رونق تولید و بالندگی کشورمان باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو