فونیکسریمکسبهتام

نوبخت اعلام کرد:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده

عصر خودرو- رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: علاوه بر آن در بخش نوسازی اتوبوس‌ها ۱۰۳ میلیارد تومان اختصاص داده شده است که اقساط آن به تناسب پیشرفت طرح اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نوبخت در مراسم رونمایی از قطار ملی مترو اجرای این پروژه را نهادی از همکاری دولت و مدیریت شهری دانست و افزود: در سال گذشته در افتتاح یکی از ایستگاه‌های مترو آمادگی سازمان برنامه و بودجه برای توسعه دامنه این نوع همکاری‌ها را مطرح کردم چرا که گسترش دامنه این همکاری‌ها فرصت استفاده از تبصره پنج که عمدتا معطوف به پشتیبانی دولت است فراهم می‌کند.

    وی ادامه داد: این تبصره در ساخت و نوساز اتوبوس‌های فرسوده در تهران قابل استفاده است.

    نوبخت با تاکید بر این‌که امروزه دامنه این همکاری‌ها توسعه یافته است، خاطر نشان کرد: از این رو 2103 میلیارد تومان برای سال 1399 عنوان بخشی از حمایت مالی دولت به شهرداری و مدیریت شهری را اعلام می‌کنیم هرچند که در این زمینه معاونت علمی نیز همکاری‌هایی داشته است.

    نوبخت ادامه داد: علاوه بر آن 1850 میلیارد تومان روال سنوات گذشته و جزو تعهدات دولت است که سازمان برنامه و بودجه انجام داده است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به چالش‌های شهرداری با بانک مرکزی با بیان این‌که در تلاش هستیم این مشکل مرتفع شود، اظهار کرد: در حوزه نوسازی اتوبوس‌ها 103 میلیارد تومان از مجموعه تعهدات ملی مربوط به این سازمان است که اقساط آن متناسب با میزان پیشرفت طرح پرداخت می‌شود.

    وی اضافه کرد: علاوه بر 150 میلیارد تومان برای بازسازی 10 هزار تاکسی فرسوده جزو تعهدات ما است و امروز با امضای قراردادی در این زمینه اقدام خواهد شد.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر این‌که اجرای چنین پروژه‌هایی علاوه بر آنکه پیامی برای داخل دارد پیامی برای بدخواهان نیز دارد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بدانند که فراتر از تحریم‌ها، چرخ توسعه کشور متوقف نمی‌شود. ما در حالی چهارمین سال تحریم‌های سخت و محاصره اقتصادی را می‌گذرانیم که کشور در حال توسعه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو