فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

تولید ۵۰۰ هزار خودرو از ابتدای سال

تعهدات به حداقل رسید

عصر خودرو- مقیمی گفت: سال گذشته ۳۷۲ هزار خودرو در گروه ایران خودرو تولید شد و امسال میزان تولید از عدد ۵۰۰ هزار خودرو گذشته است.

تولید ۵۰۰ هزار خودرو از ابتدای سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بر اینکه امسال بر اساس شعار سال جهش تولید پیش رفته ایم، گفت: امسال سال جهش تولید بود و سعی کردیم متناسب با این هدف پیش برویم و خوشبختانه شاهد این هستیم که عرضه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه با مطابق با وعده‌های که داده ایم پیش رفته ایم، تشریح کرد: روزانه بیش از 2 هزار دستگاه خودرو تولید می‌کنیم و می‌توان گفت که این هفته از مرز تولید نیم میلیون دستگاه خودرو عبور خواهیم کرد. در سال آینده برنامه تولید و فروش را به گونه‌ای پیش خواهیم برد که هیچ تعهد معوقی ایجاد نشود و خودرو‌ها به موقع تحویل مشتریان داده شود.

    مقیمی گفت:سال گذشته 372 هزار خودرو در گروه ایران خودرو تولید شد که امسال میزان تولید از عدد 500 هزار خودرو گذشته است، یعنی 130 هزار خودرو بیشتر از سال گذشته تولید شده است، علاوه بر این امسال از نمونه خودرو‌های متفاوتی رونمایی کرده ایم و به دنبال ارتقا محصولات هستیم.

    مدیرعامل ایران خودرو در خصوص میزان عرضه خودرو به خودروسازان، گفت: اکنون تعهدات در ایران خودرو به حداقل رسیده است و خودرو‌ها به روز تحویل مشتریان داده می‌شود.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که تارا جدیدترین محصول ایران خودرو، نماد خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور را از آن خود کرده است، گفت: به دنبال داخلی سازی 100 در صدی در داخل کشور هستیم و حتی در صورت باز شدن مرز‌های کشور، قطعات را از سازندگان داخلی تامین می‌کنیم و از سیاست منع واردات برای قطعاتی که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد هرگز عدول نخواهیم کرد.

    این مقام مسئول در خصوص صادرات خودرو‌های داخلی گفت: به دنبال توسعه محصولاتمان هستیم، بدون شک نظام تعرفه‌ای در مسیر توسعه صادرات بسیار تأثیرگذار است و نمی‌توان از نقش تعیین تعرفه‌ها در جهت توسعه صادرات غافل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو