فونیکسریمکسبهتام

رییس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه مطرح کرد:

جلوگیری از قاچاق سوخت، علت صف کامیون‌ها در مرز بازرگان

عصر خودرو- رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اظهار داشت: شرکت ملی پخش و پالایش نفت به خاطر کنترل مجدد کامیون‌های خروجی و کنترل سوخت باک و جلوگیری از قاچاق سوخت و اینکه بیش از میزان استاندارد از کشور سوخت خارج نشود بازرسی انجام می‌دهد که این موضوع باعث ایجاد صف کامیون‌ها شده است.

جلوگیری از قاچاق سوخت، علت صف کامیون‌ها در مرز بازرگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، مهرداد سعادت در مورد علت تشکیل صف کامیون‌ها در مرز بازرگان برای ورود به ترکیه اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از منابع موثق مشخص شد که صف تشکیل شده در مرز بازرگان منشا خارجی ندارد. طرف ترک هیچ محدودیت و مشکلی برای کامیون‌های ایرانی ایجاد نکرده است.

    وی در ادامه افزود:  شرکت ملی پخش و پالایش نفت به خاطر کنترل مجدد کامیون‌های خروجی و کنترل سوخت باک و جلوگیری از قاچاق سوخت و اینکه بیش از میزان استاندارد از کشور سوخت خارج نشود بازرسی انجام می‌دهد که این موضوع باعث ایجاد صف کامیون‌ها شده است.

    رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با غیرقابل توجیه دانستن این عمل بیان کرد: پیگیری‌ها در این مورد درحال انجام است. من با دفتر اقتصادی استانداری نیز تماس گرفته‌ام و موضوع را مطرح کرده‌ام. این موضوع نه برای ما و نه برای تجار توجیه قابل قبولی نیست که به خاطر بازرسی مجدد شرکت نفت این صف را ایجاد کنند. البته این موضوع مساله حادی نیست و با پیگیری‌های صورت گرفته ان‌شاالله قبل از عید این مشکل حل خواهد شد.

    به گزارش ایلنا، پیشتر مدیر کل گمرک بازرگان از صف‌بندی 500 کامیون برای خروج از کشور در مرز بازرگان خبر داده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط