فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

مک لارن Speedtail با خصوصیات و ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد

عصر خودرو- مک لارن Speedtail ۲۰۲۰ با عملکردی خیره کننده مجلل‌ترین هایپراسپرت ساخته شده است.

مک لارن Speedtail با خصوصیات و ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مک لارن Speedtail 2020 با عملکردی خیره کننده و لوکس، مجلل‌ترین هایپراسپرت ساخته شده است. قیمت گذاری که برای آن انجام شده حدود 2 میلیون دلار است، با حداکثر سرعت 402 کیلومتر در ساعت، این کوپه تمایز سریعترین مک لارن ساخته شده را تشخیص می‌دهد.

ورق فلزی استفاده شده در Speedtail ساده و بسیار سبک است، این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی برخوردار است که 1035 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. Speedtail یکی از خودروهایی است که بیشترین راحتی را فراهم می کند، این خودرو آینه‌های خارجی ندارد و در عوض، به طور استاندارد با یک جفت دوربین دیجیتال با کیفیت بالا ارائه می‌شود که با فشار دادن دکمه شروع، با احتیاط از درب‌ها خارج می شوند و اطراف را تحت کنترل دارند.

مک لارن می‌گوید که دوربین‌ها نسبت به آینه‌های خارجی ایرودینامیکی بیشتری دارند و چشم انداز‌های وسیع تری را ارائه می‌دهند. صندلی راننده با الهام از مک لارن افسانه ای F1 از فیبر کربن ساخته شده است. این کابین از چرم آنیلین سبک و نیمه آنیلین پوشیده شده است. این پوسته‌ها را می‌توان با الگو‌های دوخت بی نظیر در انواع رنگ‌ها سفارشی کرد.

یک توربوشارژ دوقلو 4.0 لیتری V-8 و یک موتور الکتریکی در اینجا با هم متحد می‌شوند و در مجموع 1035 اسب بخار قدرت و 848 پوند فوت گشتاور تولید می‌کنند. حالت Velocity قدرت پیشرانه و دینامیک فعال خودرو را برای دستیابی به سرعت بهینه طراحی می‌کند. از این حالت که به صورت استاندارد ارائه می‌شود می‌توان برای پایین آوردن 1.4 اینچ خودرو نیز استفاده کرد. قابلیت‌های شتاب این هایپرکار طلسم کننده است.

طبق گفته مک لارن، Speedtail از حالت سکون به 300 کیلومتر در ساعت فقط در 12.8 ثانیه رسیده است. این امر باعث می‌شود سرعت آن از مک لارن P1 که در 16.5 ثانیه میرسد، برسد.این هایپرکار مانند مک لارن F1 دارای طرح 3 صندلی است که صندلی راننده آن در مرکز کابین خلبان قرار دارد.

صندلی راننده از روکش چرمی ویژه‌ای برخوردار است که باعث می‌شود نشستن در آن آسان شود. این امکان همچنین برای نگه داشتن شما در جای خود هنگامی که ماشین در حرکت است کار می‌کند. به جای پارچه‌های آفتاب، نواری از شیشه الکتروکروماتیک در بالای شیشه جلوی اشعه خورشید را می‌گیرد.

مک لارن Speedtail 2020 از آزمون اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) به طور کلی امتیاز تست تصادف دریافت نکرده است. Speedtail مک لارن از یک طرح سه صندلی بهره‌مند است که قرار دادن کیسه‌های هوا را در کنار آن منع می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط