فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو:

دستکاری در ثبت نام خودرو دروغ است

عصر خودرو- مدیرعامل ایران خودرو گفت: اگر کسی با پرداخت پولی موفق به ثبت نام خودرو شد، به آن جایزه می‌دهیم.

دستکاری در ثبت نام خودرو دروغ است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در خصوص فرآیند قرعه کشی خودرو، گفت: قرعه کشی خودرو که از ابتدای سال شروع شد، کاملا به صورت سیستمی انجام می شود و نهادهای نظارتی، نظارت کافی به انجام آن دارند، اینکه برخی ادعا دارند با دریافت مبلغی می توانند خودرو ثبت نام کنند یک دروغ محض است.

    این مقام مسئول تشریح کرد: این یک ادعای دروغ است که افراد می توانند در ثبت نام خودرو دست ببرند و قول برنده شدن به افراد را می دهند، هر کسی با مدرک بگوید که در این ثبت نام ها با دلال بازی برنده شده اند، به آن یک خودرو جایزه می دهیم.

    مدیرعامل ایران خودرو گفت: تمام مراحل ثبت نام خودرو و قرعه کشی کاملا سیستمی انجام می شود و توسط ناظران، نظارت می شود.

    مقیمی در خصوص خودروی تارا و زمان عرضه این خودرو، گفت: 6 نمونه از خودرو تارا اکنون به منظور تست پلاک شده و در سطح شهر به منظور تست تردد دارد و اولین خودرو تارا در اردیبهشت به دست مشتری خواهد رسید. اکنون هیچ خودرو تارایی به دست مشتری نرسیده است.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه طبق مصوبه قانون بودجه سال آینده در مجلس خبر داد و گفت: سهم حوزه تحقیق و توسعه از فروش ایران خودرو نیز از 0.6 درصد در سال 97 به 3.4 درصد در  امسال افزایش یافته و این امر می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تعداد تولید خودرو‌های مونتاژی در سبد تولیدی امسال کم‌تر از شش هزار دستگاه بوده، افزود: در برنامه‌های امسال بر تولید داخلی تمرکز کرده و توانسته ایم با همت قطعه سازان کشور، اهداف را محقق کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط