فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌ریزی برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مترو تهران

عصر خودرو- شهردار تهران از تبدیل میدان راه‌آهن تهران به یک موزه رو باز خبر داد و گفت: هدف نهایی مترو ظرفیت‌سازی برای ۵۰ درصد از سفرهای درون شهری است.

برنامه‌ریزی برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مترو تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، پیروز حناچی با تاکید بر ضرورت برقراری اتصال‌های بیشتر خطوط مترو با شبکه راه‌آهن سراسری ایران در تمامی کلان‌شهرها به ویژه شهر تهران طی امسال، اظهار کرد: اگر بتوانیم اتصال‌های بیشتری از شبکه‌های ریلی راه‌آهن و مترو را برقرار کنیم، با افزایش خدمات خواهیم توانست مردم را از سطح شهر جمع کرده و با کاهش تردد حمل و نقل با وسایل نقلیه خصوصی، جاذبه‌های مترو را افزایش دهیم.

    حناچی با بیان اینکه هدف نهایی مترو ظرفیت‌سازی برای 50 درصد از سفرهای درون شهری است، افزود: برای اینکه بتوانیم از حداکثر ظرفیت مترو استفاده کنیم، لازم است تا اقدامات موثر از جمله خدمات‌رسانی در متروها را افزایش دهیم.

    شهردار تهران با اشاره به تخصیص بودجه به منظور آراستگی و ساماندهی محوطه پیرامون راه‌آهن تهران، تصریح کرد: میدان راه‌آهن قبلا محل تردد افراد با ماشین بود؛ اما اکنون این محوطه به همت شهردار منطقه تبدیل به قلمرو قانونی شده و در آینده‌ای نزدیک از آن به عنوان موزه رو باز استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط