فونیکسریمکسبهتام

کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر

عصر خودرو-لیست شاسی بلند‌های برقی که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند در این گزارش آورده شده است.

کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سال های قبل اگر به یک خودرو شاسی بلند کاملاً برقی علاقه داشتید، گزینه‌های مورد نظر بسیار کم بود، اما اکنون با تولید بیشتر خودروسازان قدیمی، بازار این خودروها به طور قابل توجهی گسترش یافته است.

لیست SUV‌های برقی موجود به زودی در حال گسترش است. در این گزارش لیست شاسی بلند‌های برقی که در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند، آورده شده است.

SUV‌های برقی سال  2021
خودروهای SUV‌های برقی که در سال 2021 به بازار عرضه می شوند یا از قبل در دسترس بودند یا خیلی زود (قبل از پایان سال تقویم 2021) ارائه می‌شوند. چند گزینه وجود دارد، از جمله تسلا، فورد، آئودی، فولکس واگن و موارد دیگر. بخاطر داشته باشید، تمامی موارد ذکر شده در مورد قیمت گذاری، دامنه و تاریخ انتشار فقط در بازار ایالات متحده اعمال می‌شود.

فورد موستانگ ماچ-ای

علیرغم جنجال‌های فراوان، فورد موستانگ ماچ خود را به عنوان یکی از بهترین SUV‌های جدید فورد ثابت کرده است. برخلاف سایر مدل‌های فورد، Mach-e دارای یک فضای داخلی کاملاً سفارشی است که باعث می‌شود بسیار متفاوت‌تر از فورد معمولی باشد. حتی، کیفیت کلی داخلی این خودرو کاملاً چشمگیر است.

عملکرد آن خوب است، اما صفر تا 100  آن معمولاً در استفاده در دنیای واقعی کندتر از برآورد‌های فورد است.

قیمت گذاری: از 42، 895 دلار شروع می‌شود و توان پایه آن 266 اسب بخار است.

آئودی e-tron

آئودی e-tron 2021 با افزایش دامنه و قیمت پایین‌تر نسبت به مدل قبلی، با قدرت در بازار ظاهر شد. e-tron دارای نمای بیرونی محافظه کارانه‌ای است که مکمل یک فضای داخلی خوش آراسته و متشکل از مواد با کیفیت بالا است.

رانندگی با e-tron با شتاب سریع و تعلیق هوا به عنوان استاندارد در هر مدل، بسیار دلپذیر است. یک مجموعه e-tron S برای عرضه در آینده نزدیک وجود دارد که امکانات قوی با تنظیم سه موتوره در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت گذاری  65900 دلار / 69100 دلار و قدرت پایه  355 اسب بخار (402 در حالت تقویت) است.

هیوندای کونا الکتریک

هیوندای کونا الکتریک اولین کراس اوور برقی هیوندای است و پلت فرم خود را با قیمت مشابه کیا نیرو EV به اشتراک می گذارد. Kona Electric با شتاب سریع ، فضای داخلی خوب و 5 سال ضمانت اساسی در صنعت ، گزینه بسیار خوبی است. یک اشکال این خودرو فقط اندازه آن است. Kona تقریباً 419 سانتی متر کوچکتر از Bolt EV  است.

قیمت: 37390 دلار

قدرت پایه: 201 اسب بخار

جگوار i-Pace

اولین SUV الکتریکی جگوار برای سال مدل 2021 با اصلاحات جزئی در طراحی و بهبود ارقام محدود اصلاح شده است. i-Pace 2021 همچنین به جدیدترین سیستم سرگرمی جگوار موسوم به Pivo Pro مجهز است. چیزی که تغییر نکرده است تنظیمات دو موتوره تولید 394 اسب بخار قدرت و 512 پوند فوت گشتاور است. i-Pace در کنار عملکرد فوق العاده در جاده ها ، سیستم تعلیق هوا را به صورت استاندارد ارائه می دهد.

قیمت: 69،850 دلار
قدرت پایه: 394 اسب بخار

کیا نیرو EV

Niro EV با همان پلت فرم مشترک هیوندای کونا الکتریک کمی بزرگتر بوده و از سبک خاصی برخوردار است. در حالی که Kona Electric دارای یک زبان طراحی کاملاً متمایز است ، Niro از نظر طراحی خارجی و داخلی محافظه کارتر به نظر می رسد. Niro EV با همان پیشرانه Kona Electric ، قدرت کافی و زمان صفر تا شصت حدود 7 ثانیه را فراهم می کند.

قیمت گذاری: 39،090 دلار
قدرت پایه: 201 اسب بخار

تسلا مدل Y

تسلا مدل Y دارای بیشترین برد، بهترین کارایی و تنظیم AWD دو موتوره با زیر 50 هزار دلار است. در مقایسه با Mach-e و ID.4، قیمت 50 هزار $ مدل Y و فقدان اعتبار مالیاتی هزینه آن را بسیار بیشتر می‌کند. برای مدت کوتاهی در اوایل امسال، مدل Y با قیمت 41 هزار و 990 دلار فروخته شد و پس از آن قبل از لغو به 39 هزار و 990 دلار کاهش یافت.

قیمت گذاری: از 50 هزار و 490 دلار شروع می‌شود
قدرت پایه: 384 اسب بخار

فولکس واگن ID.4

احتمالاً یکی از پرطرفدارترین خودرو‌های فولکس واگن تاکنون، ID.4 اولین VW آمریکا است که بر اساس پلت فرم MEB فروخته شده است. برخلاف Niro و Kona برقی، ID.4 دو موتور را ارائه می‌دهد: 200 اسب بخار RWD و 302 اسب بخار قدرت AWD.

ID.4 کمیکوتاه‌تر از Mach-e است، اما هنوز فضای داخلی کافی و زیبایی را فراهم می‌کند. در مقایسه با رقابت سرعتی، به وضوح کندتر است و صندوق عقب یا گزینه‌ای برای رانندگی با یک پدال وجود ندارد. نسخه کوپه ID.4 به نام ID.5 سال آینده عرضه می‌شود.

قیمت گذاری: 39995 دلار
قدرت پایه: 200 اسب بخار

شارژ ولوو XC40

شارژ XC40 قدرتمندترین XC40 ولوو است که با سرعتی حیرت انگیز 215 اسب بخار از نوع پایه بنزین حرکت می‌کند. XC40 شارژ برگرفته از پلت فرم موجود در Polestar 2 و چندین محصول دیگر جیلی است. جدا از محدوده، شارژ XC40 دارای طراحی معمولی، راحتی داخلی و کیفیت ساخت عالی است.

قیمت گذاری: 53990 دلار
قدرت پایه: 402 اسب بخار

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو