فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

عصر خودرو- مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز امروز و فردا از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس؛ علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و همچنین دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    انسداد جاده هراز تا ساعت 17 امروز

    وی با بیان اینکه محور هراز تا ساعت 17:00 امروز مسدود است، یادآور شد: محور هراز امروز و فردا (31 فروردین) از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

    ‌ 9 جاده‌ مسدود داریم

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد هشت محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر گفت: در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی رویان - گلندرود و بلده واقع در استان مازندران، محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و ‌جاده شهداد-نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

    آشوری اضافه کرد: همچنین محور پونل-خلخال، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

     ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

    وی بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

     آزادراه ‌کرج-تهران‌ کماکان پرترددترین جاده کشور

    آشوری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 117 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 108 هزار تردد و آزادراه ‌کرج-قزوین با 102 هزار تردد و  ‌ثبت شد.

     ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19

    وی اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2310 دستگاه ترددشمار جاده ای، نسبت به روز قبل 1.4 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18.5درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو