فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ همه خانی خبر داد:

گسترش طرح موتوریار در پایتخت

استقرار موتوریاران در ۲۰۰ نقطه تهران

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از استقبال شهروندان از طرح موتوریار و افزایش نقاط اجرای این طرح از ۶۰ نقطه به ۲۰۰ محل و تقاطع در سطح شهر تهران، خبر داد.

گسترش طرح موتوریار در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی همه خانی اظهار کرد: اجرای طرح موتوریار همچنان ادامه دارد و با توجه به بازخوردهای خوبی که از طرق مختلف و از شهروندان به پلیس راهور تهران بزرگ منعکس گردید، تعداد محل‌های اجرای این طرح را از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع افزایش داد یم تا در نقاط بیشتری بتوانیم این طرح را به اجرا دربیاوریم.

    وی ادامه داد: طرح موتوریار در حقیقت یک اقدام فرهنگی است که همه شهروندان تهرانی در آن به هر نحوی سهیم می‌باشند چرا که موتورسواران شهر تهران همه یک خانواده و عضو یک جامعه می‌باشند.

    سرهنگ همه خانی افزود: همه سازمان‌های دولتی، خصوص و سازمان‌های مردم نهاد شناسنامه دار، در حقیقت، عضو این طرح می‌باشند و هر یک می‌توانند در اجرای طرح موتوریار و فرهنگ سازی در این خصوص، کمک حال پلیس چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری باشند.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر چقدر میزان مشارکت سازمان‌ها، ارگان‌ها، مراکز فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد شناسنامه دار در این طرح بیشتر باشد و در کنار پلیس خود را ببینند، آسیب‌ها، میزان حوادث، تخلفات، تصادفات جرحی و فوتی راکبین موتورسیکلت کاهش پیدا خواهد کرد و هر فرد و سازمان می‌تواند در این طرح به خوبی نقش خود را ایفا کند.

    سرهنگ همه خانی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ این آمادگی را دارد تا با تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد شناسنامه داری که خود را به هر نحوی جزو « فرهنگ سازان » می‌دانند در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح موتوریار همکاری نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط