فونیکسریمکسبهتام

راهنمای خرید ردیاب خودرو (۶ نکته طلایی)

عصر خودرو- هنگامی که صحبت از ایمنی و حفاظت از وسیله نقلیه می شود، خرید ردیاب خودرو و نصب آن بر روی ماشین یک روش عالی برای نظارت و ردیابی آن در هر ثانیه از شبانه روز به شمار می آید.

راهنمای خرید ردیاب خودرو (۶ نکته طلایی)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امروزه با وجود صدها سرقت خودرو در روز، مکان یابی وسایل نقلیه بدون نصب ردیاب، بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن است. ردیاب خودرو می تواند به شما کمک کند تا به سرعت وسیله نقلیه خود را ردیابی و بازیابی کنید. کار با این وسیله بسیار آسان است و به کمک یک کامپیوتر، تبلت یا موبایل هوشمند می‌توان از راه دور با ردیاب خودرو کار کرد. سوال مهم این است برای خرید ردیاب خودرو باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

    راهنمای خرید ردیاب خودرو ; 6 نکته مهم

    هنگام خرید ردیاب خودرو، ابتدا نیازهای کاری خود را تعیین کنید. گام دوم، بررسی تمامی ردیاب‌های موجود در بازار است؛ به یاد داشته باشید انتخاب بهترین‌ها، اصولا نیاز به تحقیق و بررسی بسیار زیادی دارد و خرید بهترین ردیاب خودرو نیز، از این قاعده مستثنی نیست. در راهنمای خرید ردیاب خودرو موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که باید انها را قبل از هر انتخابی در نظر بگیرید که در ادامه مطلب به انها اشاره خواهیم کرد.

    1. خرید ردیاب خودرو با برند معتبر

    اعتبار شرکت تولید کننده ردیاب خودرو بسیار مهم است. زیرا اگر شرکت تولید کننده ردیاب خودرو تولیدات مناسبی نداشته باشد یا خدمات پس از فروش و گارانتی آن مناسب نباشد، قطعاً به مرور زمان به مشکل بر می ‌خورید.

    نکته: بهتر است ردیابی را انتخاب کنید که امکانات دزدگیر را نداشته باشد زیرا در این صورت امنیت ردیاب کم می شود و سارقین سریعتر آن رو پیدا می کنند.

    2.  باتری ردیاب خودرو

    باتری ردیاب از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید ردیاب خودرو در نظر بگیرید. هرچه باتری ردیاب انتخابی شما قوی تر باشد، ردیابی خودرو در مدت زمان بیشتری امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین باتری خوب و مقاوم از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است زیرا شما مجبور نیستید چندین بار برای خرید باتری هزینه کنید.

    3. خرید ردیاب خودرو با قطعات با کیفیت

    از دیگر نکات ضروری که باید در زمان خرید ردیاب خودرو به یاد داشته باشید این است که ردیابی با سخت افزار با کیفیت خریداری کنید. ردیاب های بی کیفیت ممکن است در حساس ترین زمان که شما به ردیاب نیاز دارید از کار افتاده و نیاز شما را برطرف نکند.

    4.  در هنگام خرید ردیاب خودرو از سرور سوال کنید.

    مطمئنا در هنگام خرید ردیاب خودرو برای شما این سوال ایجاد می شود که کدام شرکت مطمئن تر است؟ شرکتی که از سرور خارجی استفاده می کند یا شرکتی که از سرور داخلی استفاده می کند؟ مسلما نگهداری و پشتیبانی سرور نیازمند تخصص و نفراتی می باشد که بتوانند همیشه و در همه حال مشکلات پیش آمده را برطرف نمایند. باتوجه به هزینه های بسیار بالایی که در خرید و پشتیبانی هاست و سرور داخل ایران می باشد و از همه مهمتر سرعت و کیفیت بهتر خدمات و سرویس دهنده های خارجی، اکثر شرکت ها ترجیح می دهند برای سرویس دهی بهتر به مشتریان خود از هاست ها و سرورهای خارجی استفاده کنند.

    5. کارکردن ردیاب خودرو در حالت آفلاین

    یکی از موارد مهم دیگری که در هنگام خرید ردیاب خودرو باید در نظر بگیرید این است که ردیاب با وجود نبود اینترنت باز هم بتواند کار کند. به‌ این صورت که ردیاب قادر باشد با قطع شدن اینترنت، تمامی اطلاعات را در سرورذخیره کرده و به محض برقراری دوباره اتصال اینترنتی، کلیه‌ی داده‌ها را از سرور به سمت کاربر بفرستد.

    6. افزودن قابلیت‌های جدید

    از ویژگیهای ردیاب این است که شما می توانید بر اساس نیاز خود امکانات بیشتری به ردیاب اضافه کنید. البته همه شرکت های تولید کننده این امکان را ندارند. پس ردیاب خود را از یک شرکت معتبر و مطمئن مانند ایران اسمارت تهیه کنید تا توانایی ارتقاء و گسترش کارایی ردیاب انتخابی خود را داشته باشید.

    7. خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب

    بسیار مهم است تا قبل از خرید ردیاب خودرو، میزان بودجه ی خود را مشخص کنید. مطمئنا این کار حق انتخاب‌ های شما را محدود به مدل‌هایی می‌کند که در این محدوده قیمت‌ بگنجند. سپس با کمک گرفتن از یک مشاور، اطلاعات کافی در مورد قابلیت ها و امکانات ردیاب های انتخابی خود به دست آورید.

    از آنجا که قابلیت‌های برخی از این سیستم‌ ها اصلا به کار شما نمی آید و تنها شما هزینه امکاناتی را پرداخت می کنید که برایتان کاربردی ندارد. درنتیجه ما به شما توصیه می کنیم تا لیستی از قابلیت‌ های مورد نیاز خود را تهیه کنید و در بین گزینه ‌های انتخابی، بهترین ردیاب را برای خرید در نظر بگیرید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط