فونیکسریمکسبهتام

گارانتی بلند مدت امتیاز خاص و ویژه محصولات مدیران خودرو

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۴ با عرضه خودروی تیگو۵ مسیری جدید را در راه افزایش اعتماد مشتری و اثبات کیفیت محصولات خود آغاز نمود . ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر مقدار گارانتی بود که تنها در خودروهای لوکس وارداتی دیده میشد و نخستین بار بود که یک خودروی تولیدی در کشور گارانتی مشابه با خودروهای لوکس وارداتی ارائه نمود.

گارانتی بلند مدت امتیاز خاص و ویژه محصولات مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودروهای گروه آریزو و تیگو  همگی از این گارانتی بهره مند بودند ، تیگو7، آریزو5 ، آریزو6 و همین امر بود که در بازار با خودروهای کره ایی چون کیا  و هیندای و برخی خودروهای اروپایی و ژاپنی مورد مقایسه قرار می گرفتند.

    اما سایر محصولات مدیران خودرو نیز گارانتی خاص خود را دارند ، ایکس 55  کراس اوور جدید مدیران خودرو دارای گارانتی 4 سال یا 100.000 کیلومتر و ایکس 33 جدید اتوماتیک دارای گارانتی 3 سال یا 100.000 کیلومتر می باشد.

    ارائه گارانتی بلند مدت توسط هر خودروساز نشان دهنده  اعتماد آن شرکت به کیفیت محصولات تولیدی و ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان می باشد. شرکت مدیران خودرو با ارائه گارانتی بلند مدت وجه تمایز خود را با رقبایش را به خوبی نشان میدهد تا با ارائه خودروهایی در سگمنت های مختلف و با کیفیت مقبول جایگاه خود را در این بازار تثبیت نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط