فونیکسریمکسبهتام

تایر هانکوک

عصر خودرو- یکی از محبوب ترین و مطرح ترین برندها در زمینه تولید و فروش لاستیک در جهان، لاستیک هانکوک است که نزدیک به ۸۰ سال از آغاز به کار و فعالیتش می گذرد.

تایر هانکوک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این کمپانی تولیدکننده لاستیک‌کره ای همواره در تلاش بوده تا با استفاده از مواد مرغوب و تکنولوژی روز دنیا تایرهایی باکیفیت، ایمن و با عملکرد عالی و همچنین دوستدار محیط زیست را تولید و روانه بازار کند و توجه به همین نکات در ساخت تایرهایش باعث گردیده تا در سالهای متوالی در بین 10 برند برتر "تایر" قرار بگیرد. طبق آمار اعلام شده از هانکوک، این شرکت سالانه 92 حلقه‌لاستیک را تولید و به بیش از 180 کشور در سراسر دنیا عرضه می کند و همچنین سالهاست که با شرکت های خودروسازی بزرگ و شناخته شده ای نظیر بنز، ب.ام.و ، فیات، آئودی، مینی کوپر و ...جهت تامین تایرهای فابریک (تجیزات اصلی) همکاری می کند. محصولات هانکوک کره در کشورهای زیادی همچون ایران بفروش می رسد و به دلیل داشتن کیفیت عالی ، فرمانپذیری ، نرمی و عمکرد عالی در شرایط مختلف جاده ای و آب و هوایی ، همیشه محبوبیت خاصی بین مردم داشته است.

    ویژگی های لاستیک هانکوک

    همانطور که می دانید "لاستیک" از بخش های مهم هر خودرویی است که انتخاب مناسب آن علاوه بر اینکه عملکرد عالی را در هنگام رانندگی به شما ارائه می دهد ، ایمنی را نیز برای شما و همراهانتان تضمین می کند. هانکوک کره یکی از بهترین برندهای‌لاستیک در دنیا است که به اضافه عملکرد عالی و ایمنی ، لذت رانندگی آرام و راحت و همینطور بی صدا را برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های مهم دیگر این برند طول عمر بالای آن است که استفاده از متریال مرغوب و همچنین تکنولوژی روز دنیا دلیل عمده آن می باشد. این برند کره ای دارای سایزها و مدل های متنوع با کارآیی متفاوت مانند: لاستیک‌زمستانی ، لاستیک‌تابستانه ، لاستیک‌تمام فصل و ... ، در طرح گل های مختلف است که برای حضور در شرایط های مختلف طراحی گردیده است و مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند ، وانتی و ... برای خودروهای ایرانی و خارجی و خودروهای لوکس است. از طرح گل های پرفروش هانکوک می توان به: Ventus Prime3 ، Kinergy ECO2 ، Optimo H426 ، Opimo K406 ، Ventus Prime2 ، Optimo K415 ، Ventus S1 evo2 و غیره اشاره کرد که برای خودروهایی پرفروش و پرکاربردی همچون: رنو داستر، پژو پارس ، رنو ساندرو، دنا، کیا‌سراتو ، تندر 90، مزدا3، هیوندای‌سوناتا ، هیوندای‌توسان ، هیوندای‌سانتافه ، ولوو، برلیانس، پژو405 ، پژو روآ ، پژو 206، پژو 207، رونیز، لیفان، دانگ فنگ، کیا‌اپتیما ، چانگان، لکسوس ، راو4 ، سوزوکی ، مزدا323  و ... مناسب می باشد.

    خرید لاستیک‌هانکوک

    برای خرید یک لاستیک‌مناسب باید علاوه بر توجه به قیمت و برند به کیفیت ، عملکرد ، سایز‌لاستیک و شاخص های دیگر آن نیز دقت کرد تا با خودروی شما مطابقت داشته باشد. شما با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو یا بررسی کردن تایرفابریکی که زیر آن نصب گردیده ، می توانید سایز موردنظر و مناسب را به دست آورید و برای شاخص های دیگر نیز با توجه به مدل خودرو ، محل سکونت ، نوع استفاده از "تایر" و ... اقدام به انتخاب برند و خرید لاستیک‎‌جدید و موردنظر خود کنید. لاستیک‌هانکوک کره بی شک می تواند بهترین انتخاب برای هر خودرویی باشد که برای خرید آن در سایزها و مدل های گوناگون می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر در سراسر ایران ، به سادگی و بی دغدغه نیز به صورت آنلاین خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از عاملان فروش لاستیک‌هانکوک و برندهای خارجی و ایرانی دیگر می باشد که این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با دسترسی راحت به اطلاعات ، "تایر" موردنظر را در کمترین زمان خریداری کنید و درب منزل خود در سرتاسر کشور دریافت کنید و در صورت نیاز به نصب با حضور در یکی از مراکز فروش لاستیک در غرب و شرق تهران یا به شکل سیار در یکی از مناطق 22 گانه تهران و شهر کرج از این خدمات بهره مند شوید.

    قیمت لاستیک‌هانکوک

    قیمت لاستیک های خارجی در ایران به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات در واردات نسبتاً کمی بالاتر هستند، اما گاهی لازم است بیشترین تمرکز خود را بر روی کیفیت محصول قرار دهید، به خصوص در شرایطی که پای ایمنی در میان است. در اینجا می توانید قیمت چند نمونه از پرفروش ترین سایزهای لاستیک‌هانکوک را که در وب سایت هایپرتایر نیز موجود است ، مشاهده کنید. به طور مثال: لاستیک‌پهن پژو206 هانکوک در سایز 205/60R14 با قیمت حلقه ای 1.570.000 تومان ، لاستیک‌پهن‌سمند هانکوک یا خودروهای دیگر در سایز 205/60R15 با قیمت حلقه ای 1.595.000 تومان و ... در این وب سایت به فروش می رسد.

    جهت مشاهده سایزهای بیشتر انواع لاستیک‌خارجی و لاستیک‌ایرانی دولتی به وب سایت هایپرتایر مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط