فونیکسریمکسبهتام

مقیمی در افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی ایران خوردو (آپکو) خبر داد:

نصب آپشن به خط تولید ایران خودرو می رسد

عصر خودرو- طی این مراسم که با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران(ایدرو) و مدیر عامل ایران خودرو برگزار شد، مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی ایران خودرو کار خود را آغاز کرد.

نصب آپشن به خط تولید ایران خودرو می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،مهندس حسن جلینی مدیر عامل آپکو در این نشست به خبرنگاران گفت: نصب آپشن را باید از خط تولید شرکت کنیم چرا که هر ایده و راهکار جدیدی باید از خط تولید شروع شود. وی افزود: در این مرکز، فضایی در حدود 700 متر برای تیونینگ و دیتیلینگ خودرو اختصاص داده شده است و تا کنون بیش از 40 دستگاه خودرو به نانوسرامیک مجهز شده اند. جلینی در مورد پروژه های بعدی این مجموعه گفت: پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال و بازسازی و نوسازی خودرو های قدیمی از جمله مهم ترین اقدامات آتی این شرکت خواهد بود. وی همچنین با اشاره به عدد 3 میلیارد تومانی فقروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین ماه تا کنون گفت: این مرکز می تواند برنامه ای برای روز های جمعه نوجوانان و جوانان باشد چرا که آموزش تیونینگ و دیتیلینگ جز اصلی ترین برنامه های پیش رو در آپکو خواهد بود.

    در ادامه، فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این موضع که ارتقای سطح رضایت مشتری از جمله مهم ترین اهداف گروه صنعتی ایران خودرو است گفت: سطح رضایتمندی مشتریان با فعالیت آپکو بلاتر خواهد رفت. وی با اشاره به این موضوع که بر اساس آمار، از 500 حریق اتفاق افتاده برای خودروها، بیش از 440 مورد آن به دلیل نصب آپشن اشتباه بوده عنوان کرد: آپکو یک مرکز استاندارد برای نصب آپشن های محصولات ایران خودرو است و تمامی مراحل تیونینگ در این مجموعه تحت نظر و نظارت مهندسان توانمند و متخصص انجام میگیرد و تمامی محصولات و خدمات دارای گارانتی هستند.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این موضوع که تمامی خودروسازان مطرح جهان، موارد مشابهی از مراکز تیونینگ و دیتیلینگ مجاز را در سبد درآمدی شان خود دارند افزود: به زودی قطعات آپشن به خط تولید ایران خودرو خواهد رسید و خودروها بعد از خروج از خط تولید مجهز به آپشن خواهند بود. مقیمی همچنین افزود: آپکو در بحث صادرات می تواند نقش موثری در درآمدزایی های این گروه صنعتی داشته باشد و به همین منظور لازم است تا همکاری آپکو با معاونت فروش و صادرات به صورت مستقیم و آنلاین برقرار شود.

    وی در انتها از مسئولین این شرکت خواست تا خودروهای تیون شده را در معرض دید عموم قرار دهند تا اعتماد مردم به این مجموعه افزایش افزایش پیدا کند.

    مقیمی در انتها گفت  برای جلب رضایت مشتریان، یک درصد تولید ماهانه شرکت را از طریق آپکو به مشتریان تحویل بدهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو